Gå til innhold

Er jeg "Gal" og sexuell fraviker fordi jeg elsker å slikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ingeniør

57

• Kizza1365380506

4

• libra

2

• tjohei

2

ok, jeg forstår det, men jeg er imot utroskap, og synes derfor at det ikke ville vært riktig å gjøre det så lenge du er i et forhold, men det er jo ikke min business hva du gjør uansett.

Utroskap er et ord som religionen har funne på, er sikker på at du har dine drømmer om andre du også.

Annonse

Utroskap er et ord som religionen har funne på, er sikker på at du har dine drømmer om andre du også.

Nei jeg har ikke det, og jeg er ikke kristen så det har ikke noe med livssyn å gjøre.

Hvis jeg var slik at jeg hadde ønsker om å være med andre så ville jeg ha brutt forholdet og heller levd som singel. Ellers synes jeg at om begge parter er enige om å kunne treffe andre så er det greit, da er de jo åpne med hverandre og begge synes det er greit, men altså ikke noe for meg. Jeg er trofast mot den jeg elsker!

Nei jeg har ikke det, og jeg er ikke kristen så det har ikke noe med livssyn å gjøre.

Hvis jeg var slik at jeg hadde ønsker om å være med andre så ville jeg ha brutt forholdet og heller levd som singel. Ellers synes jeg at om begge parter er enige om å kunne treffe andre så er det greit, da er de jo åpne med hverandre og begge synes det er greit, men altså ikke noe for meg. Jeg er trofast mot den jeg elsker!

Da er du sikkert i et nytt forhold, men du har nok dine lyster og drømmer du også.Det vil iallefall komme, sånn er vi laga av naturen.

Da er du sikkert i et nytt forhold, men du har nok dine lyster og drømmer du også.Det vil iallefall komme, sånn er vi laga av naturen.

Jeg vet ikke hva du mener om nytt, vi har vært sammen i 6 år og har et barn sammen som er 5 år snart. Synes ikke det er så nytt jeg.

mail meg på [email protected]

Marthe! Jeg sitter på jobben nå (off.) og tør ikke bruke jobbmail addressa mi og mailen min hjemme er i ustand, men jeg har en som skal hjelpe meg, så duuuuuu kommer til å høre fra meg, garantert.

Jeg vet ikke hva du mener om nytt, vi har vært sammen i 6 år og har et barn sammen som er 5 år snart. Synes ikke det er så nytt jeg.

Det er nytt, men jeg er sikker på at innerst inne hadde du kunne tenkt deg å truffet en som meg,pga spenninga si skyld for du er jo helt sikkert innterressert i sex, fordi du er her på forumet. Jeg kunne godt tenkt meg å truffet deg, for å si det sånn

Marthe! Jeg sitter på jobben nå (off.) og tør ikke bruke jobbmail addressa mi og mailen min hjemme er i ustand, men jeg har en som skal hjelpe meg, så duuuuuu kommer til å høre fra meg, garantert.

Du er en sinke, hun burde vært i hus for lenge siden:-/

Annonse

Det er nytt, men jeg er sikker på at innerst inne hadde du kunne tenkt deg å truffet en som meg,pga spenninga si skyld for du er jo helt sikkert innterressert i sex, fordi du er her på forumet. Jeg kunne godt tenkt meg å truffet deg, for å si det sånn

haha du får meg til å le :))

hvis jeg ønsker noe så ber jeg om det, og da fra min samboer. Jeg drømmer ikke om andre fordi jeg har det så bra i det forholdet jeg har, enkelt og greit ikke sant! Er ikke alle som er like deg, og heldigvis for det.

haha du får meg til å le :))

hvis jeg ønsker noe så ber jeg om det, og da fra min samboer. Jeg drømmer ikke om andre fordi jeg har det så bra i det forholdet jeg har, enkelt og greit ikke sant! Er ikke alle som er like deg, og heldigvis for det.

Hvorfor er du her da, det er jo for spenninga si skyld,og sex interresse, jeg begynner faktisk å få sansen for deg jeg.

Hvorfor er du her da, det er jo for spenninga si skyld,og sex interresse, jeg begynner faktisk å få sansen for deg jeg.

morsom du, kan vel være interessert i å lese om andres sex erfaring/problemer fordi om man har det godt i et forhold? Sitter ikke alene å gjemmer meg bak pcèn for å smuglese her da, sitter med en bærbar pc i stua, der vi begge to sitter. Akkurat nå bruker jeg pcèn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...