Gå til innhold

Er jeg "Gal" og sexuell fraviker fordi jeg elsker å slikke

Anbefalte innlegg

morsom du, kan vel være interessert i å lese om andres sex erfaring/problemer fordi om man har det godt i et forhold? Sitter ikke alene å gjemmer meg bak pcèn for å smuglese her da, sitter med en bærbar pc i stua, der vi begge to sitter. Akkurat nå bruker jeg pcèn.

Vel den var god, alle her på dette forumet er sexuelt søkende mennesker, du er her for ¨spenninga si skyld,og for å få informasjon om sex, og er interressert i sånne som meg, heldigvis, fordi jeg mener at alle mennesker som har interresse for sex er dei mestfornuftige menneskeene

Fortsetter under...

• Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ingeniør

57

• Kizza1365380506

4

• libra

2

• tjohei

2

Vel den var god, alle her på dette forumet er sexuelt søkende mennesker, du er her for ¨spenninga si skyld,og for å få informasjon om sex, og er interressert i sånne som meg, heldigvis, fordi jeg mener at alle mennesker som har interresse for sex er dei mestfornuftige menneskeene

uff, du snur og vender på alt, jeg har et SUPERT sexliv, mangler ikkeno. Jeg liker å stikke innom å lese andres råd, erfaringer, problemer, og gir kanskje råd selv. Sex er et interessant tema, enkelt og greit :)

uff, du snur og vender på alt, jeg har et SUPERT sexliv, mangler ikkeno. Jeg liker å stikke innom å lese andres råd, erfaringer, problemer, og gir kanskje råd selv. Sex er et interessant tema, enkelt og greit :)

Flott. Jeg liker deg!! Håper du blir på forumet frammover,har merka meg nicket ditt.Håper vi kan utveksle erfaringer om dette temaet, men akkurat nå går alarmen og jeg må stikke på oppdrag.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...