Gå til innhold

Er jeg "Gal" og sexuell fraviker fordi jeg elsker å slikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ingeniør

57

• Kizza1365380506

4

• libra

2

• tjohei

2

Annonse

Kizza1365380506

Ikke bare mer erfarne, men kvinner har en tendens til å bli deiligere (på alle måter) med alderen :-)

"....................."

Takk, der fikk jeg den jeg fisket etter. :o)

Har faktisk opplevd det selv. Man blir absolutt ikke mindre attraktiv. Men kanskje på en annen måte. Selv får jeg stadig høre at jeg er sexy, og i forhold til mange her er jeg urgammel. Selv synes jeg mange menn i min alder er dødssexy. Kunne aldri tenkt meg en i 20 årene selv.

Mvh

Takk, der fikk jeg den jeg fisket etter. :o)

Har faktisk opplevd det selv. Man blir absolutt ikke mindre attraktiv. Men kanskje på en annen måte. Selv får jeg stadig høre at jeg er sexy, og i forhold til mange her er jeg urgammel. Selv synes jeg mange menn i min alder er dødssexy. Kunne aldri tenkt meg en i 20 årene selv.

Mvh

Bare hyggelig :-)

Selv har jeg hatt det for meg siden 20-års alderen at kvinner opp mot "rundt 40" er de vakreste. Men etterhvert som jeg nermer meg den alderen selv så "skyves" ikke alderen til de foretrukne kvinnene i takt med min alder. Så, når jeg er 60 foretrekker jeg kanskje kvinner som er 20 år yngre :-)

"..................."

Kizza1365380506

Bare hyggelig :-)

Selv har jeg hatt det for meg siden 20-års alderen at kvinner opp mot "rundt 40" er de vakreste. Men etterhvert som jeg nermer meg den alderen selv så "skyves" ikke alderen til de foretrukne kvinnene i takt med min alder. Så, når jeg er 60 foretrekker jeg kanskje kvinner som er 20 år yngre :-)

"..................."

Å vel. Det er kanskje noen som er slik. Jeg har da truffet menn på 60 som er tiltrekkende. Problemet med meg er kanskje at jeg foretrekker menn på min egen alder. Skal ikke mer enn en 6-8 år +/- på meg før lysten forsvinner.

Men en mann på 40 og en jente på 20 er mer uforståelig for meg enn en mann på 60 og en kvinne på 40 nettopp fordi en kvinne på 40 vet mer hva hun vil og er mer erfaren.

Mvh

Gjest Skrekk og gru

Prøv på spraydate, loveconnection eller finnenvenn f.eks. Du kan uttrykke de ønskene du vil, og se hva det fører til. De fleste jenter i alle aldersgrupper liker å bli slikket.

Jeg kunne da aldri tenkt meg å bli slikket av en helt fremmend mann.

Annonse

Gjest Trost i Taklampa

Er det ikke alle menn som slikker da!

Jo, det trodde jeg også.

Alle jeg har vært sammen med har likt å slikke, ihvertfall. Så det er jo bare å skaffe seg kjæreste. Trenger ikke å finne en "fremmed".

Gjest Trost i Taklampa

Du kan bli kjent med han først!

Men denne fyren vil jo visstnok at de skal være "fremmede" for hverandre, det er nettop det han tenner på. Ellers kunne han jo bare skaffe seg dame. Eller han har kanskje dame allerede også, men vil ha en fremmed i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...