Gå til innhold

Hvordan skal jeg barbere musa mi?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente som ikke har hatt sex før, men jeg har fått meg type og vi kommer til å ha sex snart. Hvordan skal jeg barbere musa mi? skal jeg ta alt? gjør det noe om jeg ikke får bort alt håret? når jeg barberer meg blir det noen stubber igjen...jeg ser aldri nybarbert ut! hvordan skal jeg gjøre det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135580-hvordan-skal-jeg-barbere-musa-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror du rett og slett er nødt til å prøve deg litt frem selv.

Litt basic: Du bør få hårene mykere, ved å bruke litt litt barberskum, ikke bruk en sløv barberhøvel. Tror også at du får best resultat hvis du gjør det rett etter at du har dusjet, da er hårene mykere. (Damene i dette forumet får ta seg av teknikken. )

For min del er ikke glattbarbering noe absolutt must hos jentene. Men jeg setter pris på at det er frisert der nede.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...