Gå til innhold

hva synes gutter om pupper som ikke er helt utviklet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Big Mac

*flytter til nord-norge*

Nei forresten, hvis du snakker med folk her sørpå, så virker det også som om alle har sex, hele tiden. Men skraper du litt på overflaten så er sannheten noe annet.

Det er sikkert bra med skrytepaver nordpå også.

Det er ikke noe galt i å vente til kropp og sjel er helt klare.

Annonse

Jeg håper du er klar over at han kan komme i fengsel hvis dere ikke venter til du er 16. Vil du virkelig at han skal risikere det?

jeg blir 16 om et par mnd...jeg kan vente til da! men vil vite hva han kan komme til å synes...hjelp meg, vær så snill!

Gjest take care

han kan vel ikke akkurat forvente av en 15 år gammel jente at hun skal være ferdig utviklet heller, var jeg deg så ville jeg uansett vært litt forsiktig. Hvor lenge har du kjent denne gutten? Det finnes faktisk gutter der ute som er ute etter å utnytte en ung og naiv jente.

..ehh..

Han har nok knulla andre 14-15 åringer før - siden han bor i nord norge.... som du sier har "alle" hatt sex der i nord lissom...

Tviler på at han forventer 100% fullutviklede bryster på ei på 15-16 år. Du kan sikkert ta det med ro.

Kizza1365380506

Han kommer helt sikkert til å like dem. Du trenger ikke tenke på det. Det at menn er opptatt av pupper er ikke helt sant. De liker kanskje å se på store pupper men det har ingenting å si når de er litt forelsket i en jente.

Du er bare i en alder hvor du føler slikt er viktig. Tro meg jeg hadde kjempeproblemer med å få kløft når jeg var på din alder. Men mannen min er glad i meg ennå. Små eller store bryst.

Mvh

..ehh..

Han har nok knulla andre 14-15 åringer før - siden han bor i nord norge.... som du sier har "alle" hatt sex der i nord lissom...

Tviler på at han forventer 100% fullutviklede bryster på ei på 15-16 år. Du kan sikkert ta det med ro.

hva er det med nordnorge egentlig? har de sex så mye tidligere enn andre? trodde det lå ganske jevnt rundt i norge jeg.

Annonse

Gjest finnmarking

jeg bor i nord-norge...alle har sex her!!

Fatter ikke at du orker å være med på å lage negative inntrykk av folk i Nord-Norge. Vi er ikke en ensartet gruppe, og du vet like godt som jeg at det ikke er sant at *alle* gjør det så tidlig.

Han kommer helt sikkert til å like dem. Du trenger ikke tenke på det. Det at menn er opptatt av pupper er ikke helt sant. De liker kanskje å se på store pupper men det har ingenting å si når de er litt forelsket i en jente.

Du er bare i en alder hvor du føler slikt er viktig. Tro meg jeg hadde kjempeproblemer med å få kløft når jeg var på din alder. Men mannen min er glad i meg ennå. Små eller store bryst.

Mvh

"Det at menn er opptatt av pupper er ikke helt sant"

Det stemmer jo ikke, menn er meget opptatt av pupper. Men så lenge du har pupper og han får leke med dem har det lite å si hvordan de ser ut.

Det eneste jeg ikke takler er "store tomme handleposer", da får jeg noya. Ellers går det bra.

Hva er ordentlige brystvorter?

Mener du kjempestore brune/røde partier rundt selve brystvorten?

Tviler på at brystvortene dine vil endre seg særlig når du blir eldre.

Og jeg tviler enda mindre på at partneren din bryr seg noe som helst om hvordan brystvortene dine ser ut. Jeg husker ikke hvordan brystvortene til noen av mine tidligere sexpartnere så ut.

Små pupper er pene, store pupper også, de aller aller fleste pupper er pene. Han kommer garantert til å like dem, tro meg.

Uansett har han vel sett utenpå klærne dine at du ikke har store pupper. Det kommer jo ikke som noen stor overraskelse.

Gjest Veslefrikk med fela

Han er sikkert overlykkelig for å få se og ta på pupper uansett.

Ja, det tror jeg også. Og han er sikkert en taper, siden han er 21 og løper etter 15-åringer. Han har vel ikke sjans på jenter på sin egen alder.

Kizza1365380506

"Det at menn er opptatt av pupper er ikke helt sant"

Det stemmer jo ikke, menn er meget opptatt av pupper. Men så lenge du har pupper og han får leke med dem har det lite å si hvordan de ser ut.

Det eneste jeg ikke takler er "store tomme handleposer", da får jeg noya. Ellers går det bra.

Det var nå det jeg mente da, ikke vær så firkanta. :o)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...