Gå til innhold

ikkje fornøyd med mine bryster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 17 år, men brystene mine er ikke ferdigutviklet! Jeg har kjærste og vi har vært sammen i tre mnd og jeg begynner å føle meg klar for sex...men jeg lurer på en ting: hva synes gutter om bryster uten ferdig-utviklet brystvorte?

Gjest lis@bet
Skrevet

Han er sikkert like usikker på sin kropp som du er på din. Det viktigste er at dere har det gøy og er glade i hverandre. :-)

sniper1365380612
Skrevet

Det tror jeg kjæresten din ikke kommer til å se engang.

Skrevet

Alle har forskjellige brystvorter. Noen store, noen små, noen mørke, noen lyse.

Gutter er stort sett glade for å se på puppene til jentene uansett.

Skrevet

Jeg tror ikke gutten vil tenke på størrelsen på brystene/brystvortene dine i det hele tatt. Jeg selv har veldig små bryster, men har erfart at for en mann så er en pupp en pupp uansett... ;o)

Skrevet

Jeg tenkte ikke så mye over sånt når jeg var 17 år gammal (gutt). Tviler på at jeg kunne se forskjell på fullt utvilkete bryster eller ei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...