Gå til innhold

Er det noen jenter på Forumet her som ejakulerer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har lest litt andre tall enn deg; ca 10% ejakulerer og 50% av jenter er fysisk i stand til å ejakulere...

Men uansett er ikke tallet stort :o)

Jeg ejakulerer, men ikke ved hver orgasme. Kommer litt an på hvordan jeg blir stimulert på forhånd.

Væsken som kommer ut er helt blank.

Med hilsen

Heisann!

Jeg har lest litt andre tall enn deg; ca 10% ejakulerer og 50% av jenter er fysisk i stand til å ejakulere...

Men uansett er ikke tallet stort :o)

Jeg ejakulerer, men ikke ved hver orgasme. Kommer litt an på hvordan jeg blir stimulert på forhånd.

Væsken som kommer ut er helt blank.

Med hilsen

Hvordan blir du stimulert da, for å ejakulere, blir du slikka og penitrert med dildo samtidig, veit at det fungerer, er det mye væske du spruter og er den i stråler eller rennende.

Tror de fleste damer klarer det etter mye trening, mens noen får det til uten spesiell trening. Det er en ubeskrivelig opplevelse, også for gutten, som virkelig bør oppleves. Det tok lang tid før vi fikk det til her men når det er innøvd sitter det, om ikke hver gang så ganske ofte. Det er varmt, lukter ikke og friksjonen holder seg, (blir ikke glatt og ufølsomt) slik at det er like godt å fortsette etter at hun har kommet første gangen, vanligvis spruter hun flere ganger på rad, ikke lukter det heller. Den største nytelsen av det er når hun sitter oppå å rir.Det kan uten vansker komme 8- 10 ganger på rad. Har du denne evnen, ta vare på det. Ikke alle gutter liker det like godt men de som setter pris på god sex vil nyte det..*S*

Annonse

Trur dildo og tunge gjør underverket.Derfor liker jeg å slikke og bruke dildo samtidig,hvordan såg det ut med deg da Daisy når du ejakulerte

hehe, husker ikke helt. Var i et oppheten øyeblikk for å si det sånn (og ca 3 år siden)

Jeg har opplevd det er par ganger, men kan ikke si at det føltes annerledes enn en vanlig stjernesmell (som jeg får i ny og ne). Det ble bare ekstremt vått, og mannen fikk munnen virkelig full. Den andre gangen så var hele senga bare søkkblaut (flekk på størrelse med ei pannekake i senga).

Jeg har opplevd det er par ganger, men kan ikke si at det føltes annerledes enn en vanlig stjernesmell (som jeg får i ny og ne). Det ble bare ekstremt vått, og mannen fikk munnen virkelig full. Den andre gangen så var hele senga bare søkkblaut (flekk på størrelse med ei pannekake i senga).

Var det munn han brukte da, når du spruta

Annonse

Gjest sommerfugl1

Hei!

Jeg er kanskje litt rar, men opplever stort sett ejakulasjon hver gang når jeg gjør det for egen hånd. Bruker da vibrator først mot klitoris, så puttes "penisen" inn i hulen sin. MEN jeg opplever ikke orgasme, tror jeg. Er det mulig å ejakulere uten å oppleve orgasme? Eller har jeg orgasme uten å merke krampetrekningene i underlivet? Godt er det i allefall uansett...

Hei!

Jeg er kanskje litt rar, men opplever stort sett ejakulasjon hver gang når jeg gjør det for egen hånd. Bruker da vibrator først mot klitoris, så puttes "penisen" inn i hulen sin. MEN jeg opplever ikke orgasme, tror jeg. Er det mulig å ejakulere uten å oppleve orgasme? Eller har jeg orgasme uten å merke krampetrekningene i underlivet? Godt er det i allefall uansett...

Ja, det er mulig å ejakulere både uten og med orgasme.

"...................."

Clue1365380406

Hvordan blir du stimulert da, for å ejakulere, blir du slikka og penitrert med dildo samtidig, veit at det fungerer, er det mye væske du spruter og er den i stråler eller rennende.

Stimulering av G-punktet funker alltid på meg. Det er det samme hvordan det gjøres, om det er med fingre, dildo eller ved samleie!

Varierer hvor mye jeg spruter, og det hender jeg spruter før det går for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...