Gå til innhold

Anbefalte innlegg

oneofthosdays

Har over en lengre peroiode blitt avvist av jenta mi. Når jeg har prøvd å kjertegne henne har hun den siste tiden bedt meg slutte. Det har faktisk gått så langt at jeg ikke tør å gjøre flere forsøk av frykt for å bli avvist igjen. Jeg har rett og slett mistet troen på meg selv....

Jeg har flere ganger lurt på hvorfor? Har hun mistet interessen for meg? Er det noen andre? Det er forsåvidt slutt mellom oss nå, å hun vet hvordan jeg har hatt det, allikevel kan hun ikke gi meg et svar.

Er det noen som har vært borti noe av det samme....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135649-avist-av-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun trenger litt tid for seg selv for å finne ut hva hun vil, siden du skriver at du ikke får noe svar fra henne. Vis hun at du er glad i henne, men ikke vær for "plagsom" og pågående.

Jeg husker jeg hadde det slik med en kjæreste jeg var utrolig glad i, jeg avviste han når han prøvde å gi meg en klem etc, var sur mot han og forvirret over følelsene mine, så jeg gjorde det slutt, trengte tid til å finne ut hva jeg ville, han viste at han brydde seg på en fin måte denne perioden (uten å mase), og det ordnet seg til slutt den gang (det er slutt den dag i dag).

Lykke til.

hei

Da er det vel noe som plager henne. Jeg hadde blitt temmelig irritert av å ikke få et svar. Hvor er kommunikasjonen? Det er det viktigste, og det er ikke rart at du har mistet troen på deg selv når du går rundt i denne uvisheten

Og vist hun virkelig hadde vært glad i deg, ville hun garantert gitt deg et svar. Om ikke noe annet enn et håp. Hun hadde vært fall vært ærlig med deg.

Jeg hadde forlangt et svar og sagt at dersom hun ikke sier noe, vil du ta det som om det er slutt. Jeg fikk også inntrykk av at hun ikke brydde seg om deg heller siden hun viste hvordan du har det, men sier likevel ingenting. Likegyldig spør du meg, selv om jeg ikke vet hennes versjon.

Etter min mening, er hun ingenting å samle på. Da fortjener du mye bedre enn det. Du høres ung ut, så du har hele livet foran deg og det er så mangen fisker i vannet. Hun er ikke verd tanken. Kom deg ut og kos deg med venner. Eller gjør noe du har lyst til.

Lykke til!!!

oneofthosdays

hei

Da er det vel noe som plager henne. Jeg hadde blitt temmelig irritert av å ikke få et svar. Hvor er kommunikasjonen? Det er det viktigste, og det er ikke rart at du har mistet troen på deg selv når du går rundt i denne uvisheten

Og vist hun virkelig hadde vært glad i deg, ville hun garantert gitt deg et svar. Om ikke noe annet enn et håp. Hun hadde vært fall vært ærlig med deg.

Jeg hadde forlangt et svar og sagt at dersom hun ikke sier noe, vil du ta det som om det er slutt. Jeg fikk også inntrykk av at hun ikke brydde seg om deg heller siden hun viste hvordan du har det, men sier likevel ingenting. Likegyldig spør du meg, selv om jeg ikke vet hennes versjon.

Etter min mening, er hun ingenting å samle på. Da fortjener du mye bedre enn det. Du høres ung ut, så du har hele livet foran deg og det er så mangen fisker i vannet. Hun er ikke verd tanken. Kom deg ut og kos deg med venner. Eller gjør noe du har lyst til.

Lykke til!!!

Hun siar at alt er blitt rutine. Til og med følelsene for meg. Å mener i det hele tatt at vi har brukt for mye tid sammen.

Men jeg elsker henne, å jeg vil at vi skal finne ut av problemene. Desverre vil hun for øyeblikket ha tid for seg selv, å det er ikkje så enkelt for min del når jeg vet hva jeg vil.

Hun siar at alt er blitt rutine. Til og med følelsene for meg. Å mener i det hele tatt at vi har brukt for mye tid sammen.

Men jeg elsker henne, å jeg vil at vi skal finne ut av problemene. Desverre vil hun for øyeblikket ha tid for seg selv, å det er ikkje så enkelt for min del når jeg vet hva jeg vil.

Kjære deg

Jeg vet du er i en fortvilet situasjon. Men syntes likevel at hun kunne bekrefte at hun elsker deg vist hun gjør det, men trenger litt tid alene. Da tror jeg at det ville vært lettere for deg.

Å elske en mann eller kvinne etter mitt begrep skal ikke være en rutine. Det skal være en hengivenhet mellom to personer som elsker hverandre fult og holdent og som skal nyte hverandre. Og ingenting i denne verden er mer fantastisk og vakkrere enn mennesker som gir sin kjærlighet til hverandre. Men...Dere må være innstilt på det begge to. At det ikke bare er DU som vil men VI vil. Å være åpen og ærlig med hverandre er en viktig brikke for at forholde skal gå.

Husk på at dere begge er tjent med det.Og at dere klarer å finne ut av dette sammen.

Gjest Toppers

Helt normalt. Hun ønsker seg noe av deg som hun vil du skal finne ut av selv. Kvinnfolk har slikt lune innimellom. Bruker sex og nærhet som virkemiddel for å oppnå egne goder. Du må konfrontere henne med det. Nytter ikke å prøve og bli avvist for da konkluderer hun med at du bare maser og blir sur. still henne opp mot veggen, krev et reelt svar. Ubesluttsomme kvinnfolk blir olme som okser så ta en avgjørelse om nødvendig kast henne ut.

Annonse

oneofthosdays

Kjære deg

Jeg vet du er i en fortvilet situasjon. Men syntes likevel at hun kunne bekrefte at hun elsker deg vist hun gjør det, men trenger litt tid alene. Da tror jeg at det ville vært lettere for deg.

Å elske en mann eller kvinne etter mitt begrep skal ikke være en rutine. Det skal være en hengivenhet mellom to personer som elsker hverandre fult og holdent og som skal nyte hverandre. Og ingenting i denne verden er mer fantastisk og vakkrere enn mennesker som gir sin kjærlighet til hverandre. Men...Dere må være innstilt på det begge to. At det ikke bare er DU som vil men VI vil. Å være åpen og ærlig med hverandre er en viktig brikke for at forholde skal gå.

Husk på at dere begge er tjent med det.Og at dere klarer å finne ut av dette sammen.

Hvor lenge bør jeg vente før jeg tar kontakt med henne? Det finnes det vel ingen fastitsvar på? Jeg vil snakke med henne så snart som mulig å fortelle henne hva jeg føler. Hun sier jeg bare må ringe visst det er noe, og kaller meg sin beste kamerat.... Men det føles ikke sånn akkurat nå...

oneofthosdays

Kjære deg

Forresten så har jeg en del av mine ting stående hos henne. Er det et "godt" tegn.... når hun sier hun ikke er klar til å se meg enda.... Skjønner dere hva jeg mener?

Vi har jo daglig kontakt på sms da...

Forresten så har jeg en del av mine ting stående hos henne. Er det et "godt" tegn.... når hun sier hun ikke er klar til å se meg enda.... Skjønner dere hva jeg mener?

Vi har jo daglig kontakt på sms da...

Kjære deg

Jeg syntes det høres fornuftig ut at du tar kontakt og sier hva du føler, og at du vil ha et svar.

Jeg får vondt av deg når jeg hører hvordan du har det.

Det at du har møbler hos henne tror jeg neppe du skal se som positivt.

Jeg føler at du er bra nok når det passer henne, men ikke som kjæreste. Hvor lenge er du villig til å vente og hva syntes du om det hun gjør mot deg?

Du fortjener noe mye bedre, men tror neppe du får det i henne. Krev et svar fra henne også fordi du gjør deg selv en bjørnetjenste av å vente på noe du ikke vet hva du venter på. Vist du forstår.

Du får det ikke godt, og hva tror du kommer til å skje den dagen hun sier at det ikke kommer til å bli dere to? Og der har

du gått rundt og håpet. Det vil bli tøft for deg, og jeg håper bare derfor at du er forberedt.

Utfra det du har fortalt, er hun ingenting å samle på.Det beste du kan gjøre er å bryte kontakten helt.

Ikke misforstå meg, men du er den eneste som kan sette en stopper for dette. Klart det er viktig for deg å vite, for å klare å gå videre. Men ikke gi deg.. krev et svar.

Ingen kan fortelle deg hva du skal eller bør gjøre, men bare du selv kan gjøre det du føler er rett. Håper bare du gjør det rette for deg selv.

PS. HUN KAN BARE GJØRE DET DU SELV TILLATER HENNE Å GJØRE.

LYKKE TIL VIDERE, HÅPER DU FINNER UT AV DET.

oneofthosdays

Kjære deg

Jeg syntes det høres fornuftig ut at du tar kontakt og sier hva du føler, og at du vil ha et svar.

Jeg får vondt av deg når jeg hører hvordan du har det.

Det at du har møbler hos henne tror jeg neppe du skal se som positivt.

Jeg føler at du er bra nok når det passer henne, men ikke som kjæreste. Hvor lenge er du villig til å vente og hva syntes du om det hun gjør mot deg?

Du fortjener noe mye bedre, men tror neppe du får det i henne. Krev et svar fra henne også fordi du gjør deg selv en bjørnetjenste av å vente på noe du ikke vet hva du venter på. Vist du forstår.

Du får det ikke godt, og hva tror du kommer til å skje den dagen hun sier at det ikke kommer til å bli dere to? Og der har

du gått rundt og håpet. Det vil bli tøft for deg, og jeg håper bare derfor at du er forberedt.

Utfra det du har fortalt, er hun ingenting å samle på.Det beste du kan gjøre er å bryte kontakten helt.

Ikke misforstå meg, men du er den eneste som kan sette en stopper for dette. Klart det er viktig for deg å vite, for å klare å gå videre. Men ikke gi deg.. krev et svar.

Ingen kan fortelle deg hva du skal eller bør gjøre, men bare du selv kan gjøre det du føler er rett. Håper bare du gjør det rette for deg selv.

PS. HUN KAN BARE GJØRE DET DU SELV TILLATER HENNE Å GJØRE.

LYKKE TIL VIDERE, HÅPER DU FINNER UT AV DET.

Takk for alle svar!!

Nå er det difinitivt over, fikk tilfeldigvis høre at hun hadde sex med en annen i helga. Har konfronter henne med det. Er faktisk lettet for nå vet jeg hvor jeg står. Jeg er synnsykt skuffet selvfølgelig, men livet skal vel være fult av motbakker!

Takk for alle svar!!

Nå er det difinitivt over, fikk tilfeldigvis høre at hun hadde sex med en annen i helga. Har konfronter henne med det. Er faktisk lettet for nå vet jeg hvor jeg står. Jeg er synnsykt skuffet selvfølgelig, men livet skal vel være fult av motbakker!

Hei

Ble faktisk glad jeg over å høre at det er over. Innerst inne tror jeg du viste at dette ikke kom til gå, og at hun ikke har vært ærlig med deg. Tenker du er lettet nå jeg. for hun har bare vært uærlig og ingenting å samle på.

Det ser du nå. Dette kommer bare til å gå en vei... oppover. Sånne typer har jeg ingenting til oversfor. Hun kunne jo sagt det til deg fra begynnelsen. Men pytt, pytt. Dette er ikke slutten, men begynnelsen på et nytt kapittel.

Lykke til videre!!!

Takk for alle svar!!

Sånt er fryktelig kjipt, men i dette tilfellet høres det absolutt ut som "good riddance".

"................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...