Gjest usikker Skrevet 28. desember 2000 Del Skrevet 28. desember 2000 Hei Jeg vet det har vært debatter rundt dette temaet før, men jeg skulle gjerne hørt legens oppfatning. Jeg er en kvinne på 38 år, som har en mann med liten interesse for sex. Noe som jeg savner veldig. det er ikke interesant for meg å få meg en elsker i RL. Men hva med en sexpartner via nettet? Noe skrev en gang at hvis en ikke hadde full åpenhet med mannen, så var dette og utroskap. Men jeg er ofte inne på Cupidos sider, og onanerer til de erotiske historiene der - og det forteller jeg ikke til mannen min. Er det og utroskap? Jeg er jo klar over at sex via nettet blir noe annet, fordi en forholder seg til en annen person - men hvis det kan være med på å gi en noe av det en savner i hverdagen, og kanskje og på sikt gi mannen en kvinne som er mer erotisk (påviker han mer) - så kan det kanskje være bra for begge? Men jeg vet ikke, hva synes dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13565-chatsex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
underveis Skrevet 28. desember 2000 Del Skrevet 28. desember 2000 Hei, -usikker ! Jeg ble interessert av å lese ditt innlegg. Jeg er mann på 42, godt gift. Vi hadde sex første gang da vi var 24. I år er det akkurat som vi har våknet for hverandre på nytt. Vi har aldri hatt det så godt sammen som nå. Men det har vært tørketider underveis, det tror jeg det er i alle forhold. Vi har jobbet mye med felles kommunikasjon, for å komme dit vi er i dag. Leste ditt innlegg om sex og savn, og om det å oppsøke erotikk i forhold til hva som er utroskap. Har man lovet troskap, så er man utro hvis en har sex med en annen. Jeg mener ikke du er utro om du bruker erotiske tekster eller bilder som inspirasjon for å møte mannen din. Har gjort dette selv også, og tatt følelsene det skapte i meg med hjem til kona. Chat er jeg derimot usikker på, da handler det jo om direkte kontakt med et annet menneske. Hva med å snakke med mannen din, om lengsler og savn? Jeg vil tro at han må ha glede av å ha en varm kvinne som gjerne vil møte ham. Gi hverandre tid og nærhet, uten å stille krav til at alt skal bli ”perfekt” med en gang. Jeg kjenner jo hvor pirrende det kan være å tenke seg muligheten for å nærme seg en annen seksuelt. Men når jeg tenker på hvor dype deler av meg selv det handler om, så er jeg glad jeg kan holde meg til henne jeg hører sammen med. Mener ikke å ha krav på det eneste rette svaret, men har god erfaring med å satse på troskap. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13565-chatsex/#findComment-66002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 29. desember 2000 Del Skrevet 29. desember 2000 Hei, -usikker ! Jeg ble interessert av å lese ditt innlegg. Jeg er mann på 42, godt gift. Vi hadde sex første gang da vi var 24. I år er det akkurat som vi har våknet for hverandre på nytt. Vi har aldri hatt det så godt sammen som nå. Men det har vært tørketider underveis, det tror jeg det er i alle forhold. Vi har jobbet mye med felles kommunikasjon, for å komme dit vi er i dag. Leste ditt innlegg om sex og savn, og om det å oppsøke erotikk i forhold til hva som er utroskap. Har man lovet troskap, så er man utro hvis en har sex med en annen. Jeg mener ikke du er utro om du bruker erotiske tekster eller bilder som inspirasjon for å møte mannen din. Har gjort dette selv også, og tatt følelsene det skapte i meg med hjem til kona. Chat er jeg derimot usikker på, da handler det jo om direkte kontakt med et annet menneske. Hva med å snakke med mannen din, om lengsler og savn? Jeg vil tro at han må ha glede av å ha en varm kvinne som gjerne vil møte ham. Gi hverandre tid og nærhet, uten å stille krav til at alt skal bli ”perfekt” med en gang. Jeg kjenner jo hvor pirrende det kan være å tenke seg muligheten for å nærme seg en annen seksuelt. Men når jeg tenker på hvor dype deler av meg selv det handler om, så er jeg glad jeg kan holde meg til henne jeg hører sammen med. Mener ikke å ha krav på det eneste rette svaret, men har god erfaring med å satse på troskap. Jeg syns dette var et klokt innlegg, mye til å lære av. Takk skal du ha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13565-chatsex/#findComment-66377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.