Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.

Noe erfaring med dette har jeg ikke. Ville bare ønske dere til lykke videre, håper det vil ordne seg for dere også.

I såfall vil dere gå en spenende tid i møte.

Hei, da er det ikke lenge til du skal teste heller!

Gratulerer!

Jeg skal ta en cb på lørdag og blodprøve mandag 16/2, når skal du teste?

Annonse

Gjest snartnr2

DET HÅPER JEG OGSÅ! Vi krysser fingrer og tær for at dere lykkes.

Vi holder også på med søskenforsøk. Har hatt 1 IVF-forsøk og et frysforsøk. Sistnevnte holder vi på med nå, men det er mest sannsynlig mislykket (har hatt blødninger), skjønt den offisielle testen er først på onsdag.

Klem fra

jente721365380494

Hei !

Lykke til med ruginga.

Ruger selv,skal ta blodprøve 18.

Hva vil det si at du har egg med

5og 8 celler?Har de utviklet seg forskjellig?Kanskje et dumt spørsmål!

Hei. Det at eggene mine hadde 5 celler og 9 celler betyr at de har delt seg forskjellig etter befruktning. Noen er litt tregere med å dele seg og andre er raskere. Den dagen jeg fikk satt inn eggene skulle dem ca ha delt seg i 8 celler. Men ingen fasit. Begge eggene kan bli til baby selv om de ikke har delt seg likt. Det er bare å vente i spenning.

Hilsen meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...