Gå til innhold

Kjemisk kastrering:

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har ikke den muligheten!

Hadde de kvinnene som har svart her sett meg, ville de ha tatt kniven fatt!

Jeg har meget vanskelig for å tro at du ser så ille ut...

Jeg tror du kanskje er litt sutrete for at du ikke "får" noe..

Tror ikke du prøver på riktig måte.

Alle jenter er ikke så kresne som du skal ha det til..

Men du er kanskje også kresen selv? Og det gjør kanskje ikke saken lettere. Folk tenker for mye på utseende uten å gi personen en sjans til å vise hvem han/hun virkelig er.

Fortsetter under...

Gjest ikkekåt

Jeg har meget vanskelig for å tro at du ser så ille ut...

Jeg tror du kanskje er litt sutrete for at du ikke "får" noe..

Tror ikke du prøver på riktig måte.

Alle jenter er ikke så kresne som du skal ha det til..

Men du er kanskje også kresen selv? Og det gjør kanskje ikke saken lettere. Folk tenker for mye på utseende uten å gi personen en sjans til å vise hvem han/hun virkelig er.

Hadde du visst hva slags plager jeg har, hadde du skjønt hvorfor jeg helst vil bli aseksuell for alltid.

Annonse

Gjest ikkekåt

Si meg.. hva er GRUNNEN til dette ønsket ditt egentlig? Er du så ofte kåt at du ikke orker det lenger, eller vil du gi opp sexslivet fordi du må ha det alene? Eller har du legninger du ikke vil være ved?

Jeg er lei av å runke 10 ganger om dagen. Jeg er lei av å tenke på den sexen jeg aldri kommer til å få. Jeg er lei av den jævla trangen jeg har i kroppen etter sex.

Jeg er lei av å runke 10 ganger om dagen. Jeg er lei av å tenke på den sexen jeg aldri kommer til å få. Jeg er lei av den jævla trangen jeg har i kroppen etter sex.

Okey, hvis du må runke 10 ganger om dagen for å stagge hormonenen så er det litt i overkant. Kan du ikek prøve å trappened slik at du ligger på 4 eller så der etterhvert? En kjapp om morran og når du legger deg + et par midt på dagen bør gå greit. Ta det i forbindelse med pissing, da er du jo der allikevel. Orgasmen er jo digg selv om du kommer ofte, sant?

Hvis du mot fomodning skulle komme over ei dame som vi ha deg, så er det jo jævlig kjedelig hvis du har gjort noe drastisk så då ikke får tatt henne. Hvorfor er du ikke åpen for litt mindre ekstreme metoder? Det må da finnes et eller annet du kan ta for sexlysten. Skjønner av innlegget at selvtilliten ikke akkurat er på topp. Jeg ser ikke ut som noen blomst selv akkurat, men etter å ha ventet 15 år kom hun, og nå lever jeg sammen med intet mindre enn en gudinne. Helt utsøkt! Deilig! Hadde skuttmeg hvis jeg hadde kastrert meg noen år før jeg møtte henne.

Nå, hva tenker du?

Gjest ikkekåt

Okey, hvis du må runke 10 ganger om dagen for å stagge hormonenen så er det litt i overkant. Kan du ikek prøve å trappened slik at du ligger på 4 eller så der etterhvert? En kjapp om morran og når du legger deg + et par midt på dagen bør gå greit. Ta det i forbindelse med pissing, da er du jo der allikevel. Orgasmen er jo digg selv om du kommer ofte, sant?

Hvis du mot fomodning skulle komme over ei dame som vi ha deg, så er det jo jævlig kjedelig hvis du har gjort noe drastisk så då ikke får tatt henne. Hvorfor er du ikke åpen for litt mindre ekstreme metoder? Det må da finnes et eller annet du kan ta for sexlysten. Skjønner av innlegget at selvtilliten ikke akkurat er på topp. Jeg ser ikke ut som noen blomst selv akkurat, men etter å ha ventet 15 år kom hun, og nå lever jeg sammen med intet mindre enn en gudinne. Helt utsøkt! Deilig! Hadde skuttmeg hvis jeg hadde kastrert meg noen år før jeg møtte henne.

Nå, hva tenker du?

Når man er rett over mongo mentalt sånn som jeg får man ikke engang de støggeste damene.

• 4 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...