Gjest Annilla Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg har vært sammen med en gutt i snart 5 år, vi har vært samboere i mer enn tre år. Vi har hatt endel alvorlige krangler og nå krangler vi igjen, det vil si at vi ikke krangler så mye, men prater nesten ikke sammen. Jeg føler meg ensom og savner fysisk kontakt.. Vil bare at han skal holde rundt meg og si at alt går bra.. Han sier at han er lei av at han alltid er den som må ordne opp, og at denne gangen må jeg ta intiativ hvis jeg vil at ting skal bli bra... Problemet mitt er at jeg ikke føler meg elsket og satt pris på.. Det er sjelden at han sier at han elsker meg uten at jeg sier det først. Han er heller ikke typen som kysser og klemmer særlig mye... Dessuten føler jeg at jeg får kjeft for alt.. Han sier at dette er sånn han er og at jeg ikke kan forandre han... Men han er ikke en slik kjæreste jeg ønske meg... Men uansett elsker jeg han, men vet ikke om jeg orker mer... So, what to do???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135726-vil-f%C3%B8le-meg-spesiell/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke kysser Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg kan forstå hvor lei deg du er...Desverre er jeg en sån person som kjæresten din. Å kysse og klemme og drøsse masse pene ord over kjæresten min kommer ikke naturlig for meg. (er ikke oppvokst i en familie der dette blir gjort) Dette har vært et stort krangle-tema hos oss også. Han sier at han vil at jeg skal vise følelser men jeg klarer ikke! For han er dette bare teit og han sier han føler seg uelsket (noe han ikke er)!!! Du kan prøve og prate med kjæresten din om dette og finne ut litt om bakgrunnen til hvorfor han er slik...men noen ganger må man bite i det sure eple og akseptere mennesker for dem de er. HUSK! Vi gjør det egentlig ikke for og såre! Han hadde nok ikke vært sammen med deg så lenge hvis han ikke elsket deg. Si at du føler deg ensom og såret, jeg tror han vil forstå... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135726-vil-f%C3%B8le-meg-spesiell/#findComment-844202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.