Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Var aktiv her inne på forumet for et par år tilbake, men ser at det er for meg, stort sett, ukjente nick her inne nå. Og det er jo flott da! (Misforstå meg rett!)

Vi var heldige på tredje ivf forsøk, og tenker nå på søskenforsøk. Har ringt Haugesund, og de skulle legge frem papirene mine for vurdering.....Aner ikke hvor lang tid det tar, men håper jeg hører noe snart!

En ting jeg lurer på,er at selv om det er over 4 mnd siden ammeslutt, så kommer det fortsatt litt melk når jeg klemmer på brystvortene. Kan dette bli et problem?

En annen ting jeg lurer på er om det er tilfelle at man blir lettere gravid andre gang?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135805-s%C3%B8skenfors%C3%B8k-med-melk-i-puppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tipsy!

Melk i puppen er neppe noe problem - så lenge du ikke ammer lenger.

Vi har en ettåring som ble til i Haugesund. Da jeg ringte opp for å høre om søskenforsøk, fikk jeg beskjed om å ta kontakt når gutten vår er halvannet år gammel, men de sa ikke noe om hvor lang tid det ville gå før vi kunne gå i gang.

Det sies at man har større sjanse for å lykkes når man har fått barn før fordi kroppen da har "gjort det før".

Hilsen

Nå - selv snart 1 1/2 år etter ammeslutt - kan jeg fortsatt klemme "melk" ut av brystene. Jeg spurte Dr. Magnus på Omnia/Røde Kors ved en anledning om dette betydde at prolaktin-nivået var ute å kjøre, og fikk beskjed om at dette var svært normalt hos kvinner som har født og at det ikke ville bety noe for en evt ny graviditet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...