Gå til innhold

Nikotinplaster

Gjest prøve å slutte

Anbefalte innlegg

Gjest prøve å slutte
Skrevet

12 mg.. er det noe som heter det? Tilsvarer det ca 20 røyk pr dag?

Hvor mange plaster er det i pakka, og hvor mye koster den?

Skrevet

Jeg kjøpte inn sånt jeg også - men det ligger der urørt enda - 4 år etter. Det var liksom bedre å SLUTTE helt - og ikke erstatte det med noe annet, for da tenker man jo stadig på nikotinbehovet.

Prøvd hypnose?

Gjest prøve å slutte
Skrevet

Jeg kjøpte inn sånt jeg også - men det ligger der urørt enda - 4 år etter. Det var liksom bedre å SLUTTE helt - og ikke erstatte det med noe annet, for da tenker man jo stadig på nikotinbehovet.

Prøvd hypnose?

Er ikke jeg som skal ha det. Sambo som skal slutte, og han klarer ikke med bare viljen!

Tro meg, han har prøvd Zyban og..hehe, men han må jo få prøve.

Hypnose? Fortell!

Skrevet

Er ikke jeg som skal ha det. Sambo som skal slutte, og han klarer ikke med bare viljen!

Tro meg, han har prøvd Zyban og..hehe, men han må jo få prøve.

Hypnose? Fortell!

jeg brukte det sterkeste plasteret,prisen pr. i dag vet jeg ikke.

jeg røykte ganske mye og halverte forbruket med plasteret,hadde nok ikke vilje nok for jeg røyker fortsatt,og har ikke noen tanker om å slutte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...