Gå til innhold

Gammel venninne viser interesse

Anbefalte innlegg

Gjest den sjalu dama hans?

Gutten min var forelska i denne jenta før vi ble sammen. han kjøpte roser til henn eog ga til til henne på skolen, hun tok dem, knakk dem og kastet dem i søpla. Dreit han ut foran alle. Da var han 18.

En stund senere ble han sammen med meg, og hun var ofte på festene han hadde. Hun pratet da ikke til meg, men ga meg stygge blikk.

Så møtte vi henne på byen noen år senere. jeg var i baren for å kjøpe drikke, og når jeg kommer tilbake sitter hjun på faget hans og dytter puppene opp og sier at hun silikon i bh´n, og ber han kjenne. Noe han ikke gjør. Etter dette har jeg ikke vært særlig begeistet for henne.

Dette hendte for kanskje 2 år siden. Og nå tar hun kontakt igjen. Ringer og spør om vi vil komme på besøk. Hun vet at jeg ikke kommer, emn hun håper så klart han kommer. Jeg vil ikke ha noe med denne dama å gjøre. Først er hun slemmot han og gjør han til latter, så blir han opptatt og da vil hun ha han.

Han sier jeg er overhysterisk og at han må få ha venner. Hadde det vært en gammel venn hadde det vært en ting, ikke en gallem flamme! Bør jeg la han møte denne skrulla uten å si noe, eller har jeg rett til å si i fra at dette liker jeg ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135861-gammel-venninne-viser-interesse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Kurt Kubein

Jeg har selv mye kontakt med "en gammel flamme", omtrent på samme måte som Jerry i Seinfeld. :) Vi er altså meget gode venner. Det er helt ok for min nåværende kjæreste, selv om det nok måtte litt overbevisning til fra min side...

Men egentlig var ikke dette poenget. Om hun faktisk er slik ditt innlegg gir inntrykk av, forstår jeg at du reagerer. Jeg vil hevde at du ville gjort ham en bjørnetjeneste ved IKKE å reagere på dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...