Gå til innhold

Jeg stikker av i sinne i dag, pga teit krangel : (

Anbefalte innlegg

Gjest Dette er teit, men sårende

Jeg er 80% sykmeldt og kan hvilken dag jeg vil "fri" fra jobben. Samboeren min har sjelden fri, men har det i dag. Var meningen ejg skulle på jobb i dag, men sov dårlig i natt så ble hjemme. Mannen fikk besøk kl. 12 i går, så det er en del av grunnen til dårlig søvn. veldig hensynsfult! Jeg spurte han i går om han hadde planer, men han sa nei. Eneste planene er at vi er bedt på middag og kino av svigerfar senere i kveld.

I dag sier jeg at det er flott vær og lurer på om vi kan gå en tur. Men da skal han plutselig ut å løpe ærend for denne kameraten som var her i går. Han blir utnytta men ser det ikke. Jeg reagerer med å si at han er slaven hans og at han sa i seneste i går rett før ejg la meg at han ikke hadde planer. Jeg ble hjemme i dag for å være sammen med han og. Da får jeg til svar at vi er smamne hver dag ja. Men vi er alltid sammen med familien hans eller venner. Han mente jeg kunne bli med å være løpegutt i dag, men ærlig talt!

Så begynner han å slenge dritt til meg hvor syk jeg er i huet, at jeg ikke klarer å være alene hjemme, at jeg maser, jeg skulle jo på jobb egentlig! Han skjønner jo ikke poenget! Ikke kosleig å høre. Jeg står på rommet og finner fram klær, så kommer han å sier skal du sitte her å grine nå etter ejg har gått? hadde ejg hatt en hammer skulle jeg plassert den i øyet hans!

jeg er så eitranes forbanna, så nå pakker jeg noen saker og reiser til venninna mi. Der blir jeg til i morgen eller onsdag. Han sier så mye unødvendig sårende og respektløst til meg. Jge ville bare gå en tur i sola med han og ta en kopp kaffe. Så blir det det helvette på jord!

Jeg forventer en unnskylding ellers så finner jeg med en hybel, nok er nok! Har dere sånne idiotiske krangler også? Jeg sa en del ting jeg ikke burde sagt, men så sint har jeg ikke vært på lenge. Hater å gå fra hverandre når vi krangler.

Fortsetter under...

Clue1365380406

Synes du det gjør så mye at han skal ta et ærend for kompisen på fridagen da?

Skjønner at du ble såret for at han sa stygge ting til deg, men han ble vel litt fortvilt fordi du skulle bestemme hva han skulle gjøre.

Du overdriver når du sier du skal flytte ut noen dager, synes du høres slitsom ut.

Gjest Dette er teit, men sårende

Synes du det gjør så mye at han skal ta et ærend for kompisen på fridagen da?

Skjønner at du ble såret for at han sa stygge ting til deg, men han ble vel litt fortvilt fordi du skulle bestemme hva han skulle gjøre.

Du overdriver når du sier du skal flytte ut noen dager, synes du høres slitsom ut.

Hadde du hørt hva han hadde sagt hadde su ikke synes jeg var slitsom. Han sa at jeg bare kunne dra til hælvette, trengte ikke komme hjem mer, han bor her mer enn meg. Hva han mente med det aner jeg ikke. Drittkjerring, psykopat, jævla fitte.

bare fordi jeg lurte på om han ville gå en tur! Fordi HAN skulle noe annet. Hadde du visst ærendet hadde du skjønt meg bedre, men tør ikke skrive det her.

Clue1365380406

Hadde du hørt hva han hadde sagt hadde su ikke synes jeg var slitsom. Han sa at jeg bare kunne dra til hælvette, trengte ikke komme hjem mer, han bor her mer enn meg. Hva han mente med det aner jeg ikke. Drittkjerring, psykopat, jævla fitte.

bare fordi jeg lurte på om han ville gå en tur! Fordi HAN skulle noe annet. Hadde du visst ærendet hadde du skjønt meg bedre, men tør ikke skrive det her.

OK. Hadde min mann kalt meg noe sånt, hadde jeg vel reagert likedan.

Unnskyld!

Dere er kanskje litt umodne begge to? Og du kan heller ikke vente sympati for "halvveis" forklaringer. Jeg syntes også det virker som du "maser" litt mye.

Gjest lis@bet

Umulig å si ut fra dette hvem som har "rett" og ikke, men det har nok en del med forventninger å gjøre.

Han kunne ikke vite at du hadde tenkt å foreslå å gå tur når han sa ja til å løpe ærend. Så han foreslo et kompromiss hvor du kunne være med på det. Så var dere hvertfall sammen, selv om dere ikke gjorde det du foreslo.

Å kalle han for slave er jo å be om at han går i forsvarsposisjon. Men det er ikke særlig sympatisk å fortelle deg at du er syk i hodet heller.

Men som du sier, dette virker som en skikkelig teit krangel. men om den sier mye om forholdet deres så er det kanskje grunn til bekymring. Om dere ikke pleier å krangle over slike dumme ting så skulle det være mulig å begynne med en liten unnskyldning. Er dere voksne så tilgir dere hverandre og ser det dustete i situasjonen - og forholdet kommer bedre ut av det.

Altså, det med forventninger, man kan ikke gå rundt og forvente seg ting av den andre, og så bli sur når den andre ikke gjør som forventet. Ingen er tankelesere.

Annonse

Gjest ikke sign

Synes du skal drite i ham, og heller bo for deg selv. Han høres helt idiot ut. Har dere det ellers fint sammen? Men man sier ikke slike ord/ting til dama si!!!!!

hei

om jeg har sånne krangler? gjett om.

jeg og samboeren krangler ikke mye, men når vi gjør det, er det stort sett drittkasting fra hans side. han sier utrolig mye stygt. ting som virkelig sårer, og jeg blir lei meg, og eitrende sint. har ikke tall på alle de gangene jeg har hatt lyst til å bruke en hammer selv.. jeg syns du er tøff som går. jeg vet hvor frustrerende det er å ende opp med å få høre bare dritt og bli såret, når alt du ville var å være litt sammen med han. mannfolk. de skulle vært kvinne for en dag. da hadde de kanskje skjønt ett og annet.

nei, stå på. skulle gjerne gitt deg gode råd om å komme deg unna, men jeg er jo ikke noe bedre selv. vi er jo fortsatt sammen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...