Gå til innhold

Til alle kvinner (fra Mann som har fått nok!)

Anbefalte innlegg

Er det nok så er det nok!!

Ikke spør om vi synes at dere er feite. Vi nekter å svare.

Det blir bare bråk av det.

Toalettsetet har ingen intrikate mekanismer. Er det oppe så er det bare ganske enkelt å ta det ned.

Ikke klipp håret. Langt hår er mye finere enn kort hår. Dette er grunnen til at menn ikke ønsker å gifte seg: Så snart kvinnen er gift klipper hun håret kort og da er det for sent å bytte henne ut.

Fødselsdager, julaften og jubileer er IKKE ment å være en søken etter den perfekte gaven ENDA en gang.

Hvis du spør et spørsmål du ikke ønsker besvart, forvent et svar du ikke ønsker å høre.

Av og til tenker vi på andre ting en deg. Lev med det! Ikke spør om hva vi tenker på med mindre du vil diskutere ting som fotball og jakt.

Lørdag = Tippekamp.

Det henger sammen som månen og tidevannet. Ikke kluss med det.

Shopping er ikke noen sport. Vi kommer aldri til å se på det på den måten.

Når vi skal ut en tur, for eksempel på butikken, kan du ha på deg hva som helst. Helt sant. Du har nok klær. Du har for mange sko.

Grining er utpressing.

Vil du ha noe så spør rett ut. Vage hint virker ikke. Sterke hint virker heller ikke. Helt opplagte hint virker overhodet ikke.

Nei, vi har ingen ide om hvilken dag det er i dag. Viktige dager som bryllupsdager, navnedager og første gang vi gikk på kino sammen merkes av i kalenderen.

Å pisse mens man står ER mer vanskelig en å gjøre det sittende. Klart vi bommer av og til!

De fleste menn eier tre par sko. Hva får dere til å tro at vi er kvalifisert til å velge ett par blant 30 som passer til en kjole?

"Ja" og "Nei" er fullt brukbare svar til mange spørsmål.

Har du et problem som trenger en løsning så kom til oss.

Sympati er hva venninner er til for.

En hodepine som varer i 17 måneder ER et problem. Gå til en doktor.

Utenlandsk film er for utlendinger med mindre det kommer fra Hollywood.

Det er ikke i våre eller deres interesse å ta en test i Det Nye sammen. Nei, det spiller ingen rolle hvilken test det er snakk om.

Hva vi sa for et halvt år siden spiller ingen rolle nå. Et hvert standpunkt opphører etter en uke og må eventuelt fornyes.

Hvis vi har sagt noe som kan tolkes på to måter og den ene tolkningen gjør deg sint eller lei deg, mente vi det på den andre måten.

La oss glo uten at dere legger dere bort i det. Det er genetisk.

Du kan be oss gjøre noe ELLER fortelle hvordan det skal gjøres. Ikke begge deler.

Hvis det er mulig, si hva du har å si i reklamepausen.

Alle menn ser i 16 farger. Fersken er en frukt, og i vårt ordforråd finnes det ikke 37 ord som betyr "lyseblå".

Hvis det klør vil det bli klødd.!

Øl er for oss like spennende som håndvesker er for dere.

Hvis vi spør hva som er galt og dere svarer "ingenting", vil vi ta det som et endelig svar. Vi vet at det er feil svar, men vi gidder ikke å hale det ut av dere!

Hva i helvete er en dessertserviett?

OK, noen menn er enkle, men "Ingenting" er og blir ett dårlig svar når jeg har spurt om noe.

Fortsetter under...

fy faen for noen jævla trasige mennskere dere mannfolk er! jeg er så sjele glad min kjæreste ikke topper denne såkaldte listen din.. for større dritt har jeg ikke vært borti.slike menn er søppel,rett og slett.

Tjihi, og hva er problemet ditt? (listen er klippet ut fra en humorside og må på ingen måte tas alvorlig (noe jeg har på feelingen at du gjorde)).

Ok, mye bør faktisk tas alvorlig :)

Gjest nei fy F

Tjihi, og hva er problemet ditt? (listen er klippet ut fra en humorside og må på ingen måte tas alvorlig (noe jeg har på feelingen at du gjorde)).

Ok, mye bør faktisk tas alvorlig :)

jeg tok den alvorlig.. huff, er litt vell fortvilt og overgitt idag.

Annonse

Annonse

Selfølgelig. Det der er en klassiker som har gått rundt på nettet i mange år, og det er selfølgelig satt helt på spissen :-)

"...................."

Dessuten er den antakelig oversatt fra amerikansk eller noe sånt. Dessertservietter er ikke akkurat norsk standard.

Kjenner ikke igjen mannen min.

Bryr seg ikke om øl og tippekamp (takk og pris) tar seg heller en skitur selv.

Har mange flere par sko enn meg.

Får jeg for langt hår,mener han at jeg bør klippe det halvlangt.

Dessuten glor jeg like mye på det motsatte kjønn som han gjør.

Nei den regla di passer nok bare på en viss type menn, som ihvertfall ikke jeg faller for.

fy faen for noen jævla trasige mennskere dere mannfolk er! jeg er så sjele glad min kjæreste ikke topper denne såkaldte listen din.. for større dritt har jeg ikke vært borti.slike menn er søppel,rett og slett.

Håper du er ironisk nå, for hvis ikke så er du vel et godt eksempel på de kvinner som denne listen beskriver....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...