Gå til innhold

UTRO for å ha mottat 2sms fra en jeg har rotet med før uten å ha svart tilbake?

Anbefalte innlegg

Gjest fortviltFortvilt

hei. jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte, men jeg føler fortiden at kjæresten min ikke er helt åpen mot meg. han lyver ikke, han lar bare være å si ting til meg. jeg synes det er litt sårende, uansett om man har krav på privatliv så synes jeg det er noe man deler med hverandre. jeg selv er veldig åpen og utadvent. f.eks. hvem jeg prater med på skolen, fester osv og hva vi prater om. når jeg lar være å fortelle slike ting til kjæresten min begynner han å stusse på meg. noe jeg synes er rart for som vanlig sier han at han ikke trenger å vite slike ting vi prater om og at det er bare teit. huff,ikke lett å tolk hva han egentlig vil og ikke vil vite.

iallefall det var snakk om hans åpenhet. som person er han veldig åpen,men jeg skjønner bare ikke hvorfor han stenger meg ute på en måte. kanskje han føler at det ikke er viktig å si til meg hva han har pratet med andre om. jeg er ikke sjalu, men jeg synes liksom det er normalt og snakke om ting man har gjort/opplevd.

en gang sa jeg ikke til kjæresten min at jeg hadde fått 2 meldinger en dag fra en jeg tidligere har rotet med, det tok ca 3uker før jeg sa det og han ble selvsagt sur. dette bruker han imot meg nå for å beskytte seg selv mot at han selv ikke sier noe til meg. han slenger ut at jeg har vært utro og at jeg alltid vil være utro. jeg har fått to meldinger fra denne tidligere "roten", men har aldri svart tilbake på de meldingene!! hva?! er jeg utro? jeg har akkurat mottat disse meldingene fra min kjæreste om utroskap, jeg føler meg veldig "tråkket på", gråter litt og skjønner ikke noe. hvordan kan man være utro ved og motta to meldinger uten å svare?? sier han kanskje dette for å dra alt over på meg og få alt til å fokusere på det jeg gjorde(at jeg ikke sa ifra om det) er man utro når man holder tilbake meldinger fra en man har rotet med tidligere?jeg ville skåne kjæresten min, men samtidig si det. så jeg sa det, bedre sent enn aldri. hva med når han er på byen og damer legger ann på han og han ikke sier noe til meg om det?skal jeg si han er utro, nei det kan jeg ikke for det er han ikke. jeg har ikke hatt noen form for psykisk eller fysisk kontakt med denne såkaldte "x-roten" og det vil jeg aldri heller!! hilsen en veldig fortvilt jente.

Fortsetter under...

Gjest fortviltFortvilt

Hvorfor vil du vite hva han har snakket med andre om?

Selv spør jeg aldri om det.Hva er poenget?

nei det er ikke for å granse han eller noe. men det er litt kjipt når andre kommer til mæ og sier "har ikke kjæresten din nevnt at vi pratet om det". det føles som om vi ikke har noe åpent forhold. men du svarte ikke på det jeg lurte mest på, er jeg utro?

Clue1365380406

nei det er ikke for å granse han eller noe. men det er litt kjipt når andre kommer til mæ og sier "har ikke kjæresten din nevnt at vi pratet om det". det føles som om vi ikke har noe åpent forhold. men du svarte ikke på det jeg lurte mest på, er jeg utro?

Nei, du er ikke utro!

Clue1365380406

hva skal jeg si til han? han sier slike ting om utroskap og nekter og se meg idag.

Be ham komme til fornuft.

Hva som er utroskap og ikke er det opp til hvert enkelt par å definere.

Men at du har mottatt to SMS tror jeg ikke går under noens definisjon!

Høres ut som han prøver å få fokus over på deg i stedet for seg selv....

Annonse

Gjest fortviltFortvilt

Be ham komme til fornuft.

Hva som er utroskap og ikke er det opp til hvert enkelt par å definere.

Men at du har mottatt to SMS tror jeg ikke går under noens definisjon!

Høres ut som han prøver å få fokus over på deg i stedet for seg selv....

har pratet med han face to face, og han definerer denne saken som utroskap. men det jeg synes er så rart er at dette fortalte jeg han for en månede siden, burde ikke han ha definert det som utroskap da og ikke idag? eller er det jeg som er rar nå ? huff

Nei, du har ikke vært utro, du kan jo ikke akkurat noe for at du fikk to meldinger på mobilen din. Han er jo ganske urimelig når han beskylder deg for det. Er enig med deg i det med åpenhet i et forhold, jeg er veldig åpen selv og forventer kanskje det samme tilbake, men det er jo egentlig urimelig av meg for alle mennesker er jo forskjellige, og det er kanskje ikke naturlig for alle å være så åpne om alt.

Gjest fortviltFortvilt

Nei, du har ikke vært utro, du kan jo ikke akkurat noe for at du fikk to meldinger på mobilen din. Han er jo ganske urimelig når han beskylder deg for det. Er enig med deg i det med åpenhet i et forhold, jeg er veldig åpen selv og forventer kanskje det samme tilbake, men det er jo egentlig urimelig av meg for alle mennesker er jo forskjellige, og det er kanskje ikke naturlig for alle å være så åpne om alt.

man forventer vell det samme tilbake når man selv er så åpen. definisjon av utroskap må man definere selv, men jeg synes det er så ekstremt og si at jeg var utro. jeg vet godt at jeg ikke sa noe til han før det var gått 3 uker, det var dumt.men jeg synes ikke han skal rette det som utroskap. om han hadde sett på det som utroskap hvorfor sa han ikke det til meg med engang da? disse medlingene har jeg fortalt han om for 1mnd siden, det burde jo ha kommet da vi pratet om det da og ikke idag? hva mener du?

man forventer vell det samme tilbake når man selv er så åpen. definisjon av utroskap må man definere selv, men jeg synes det er så ekstremt og si at jeg var utro. jeg vet godt at jeg ikke sa noe til han før det var gått 3 uker, det var dumt.men jeg synes ikke han skal rette det som utroskap. om han hadde sett på det som utroskap hvorfor sa han ikke det til meg med engang da? disse medlingene har jeg fortalt han om for 1mnd siden, det burde jo ha kommet da vi pratet om det da og ikke idag? hva mener du?

Enig med deg der, han burde sagt hva han mente med engang, men han er nok litt sjalu siden han sier det nå, vil skylde på deg fordi du ikke sa noe med engang liksom.

Nytter det ikke å si noe til ham? få ham til å forstå?

Gjest fortviltFortvilt

Enig med deg der, han burde sagt hva han mente med engang, men han er nok litt sjalu siden han sier det nå, vil skylde på deg fordi du ikke sa noe med engang liksom.

Nytter det ikke å si noe til ham? få ham til å forstå?

han har sagt det han mener, men han sier at han føler at jeg har vært det men vil ikke gå ifra meg. jeg synes det er veldig sårende og være i en slik situasjon. vet ikke hva jeg skal gjøre, det er ikke noe serlig å bli kalt for utro. det var det siste jeg håpet å bli kalt av han. jeg er bare fortvilt, og dette er ikke noe som er ute av min verden imorgen. det sårer dypt.

dette var nå min mening

har pratet med han face to face, og han definerer denne saken som utroskap. men det jeg synes er så rart er at dette fortalte jeg han for en månede siden, burde ikke han ha definert det som utroskap da og ikke idag? eller er det jeg som er rar nå ? huff

Du har ikke vært utro når du har fått tekstmeldinger. Kjæresten din er urimelig når han sier du er utro nå.

Etter min definisjon er man utro dersom man gjør noe intimt med en annen enn kjæresten sin. F.eks kysser en annen, har sex eller er intim på en måte som en er blitt enig om å ikke være med andre enn kjæresten.

Grensen for utroskap kan være forskjellig fra par til par. Det er viktig å snakke sammen om hva man definerer som utroskap. Bli enig om felles kjøreregler!

Det mest ekstreme jeg har hørt er en som ikke synes han var utro mot samboren sin dersom han brukte kondom når han hadde sex med andre enn henne..... Slå den.....

Annonse

han har sagt det han mener, men han sier at han føler at jeg har vært det men vil ikke gå ifra meg. jeg synes det er veldig sårende og være i en slik situasjon. vet ikke hva jeg skal gjøre, det er ikke noe serlig å bli kalt for utro. det var det siste jeg håpet å bli kalt av han. jeg er bare fortvilt, og dette er ikke noe som er ute av min verden imorgen. det sårer dypt.

nei, vet du hva! nå tråkker han på deg så det smeller. ikke finn deg i det.

du har da på ingen måte vært utro.

på hvilken måte i tilfelle? du kan da ikke noe for at den såkalte eksen sendte deg meldinger. du svarte ikke og fortalte kjæresten din hva som hadde skjedd, noe mer er det ikke i denne saken.

kjæresten din er ikke mye forståelsesfull dersom han mener dette er utroskap. hadde jeg vært deg, så hadde jeg seriøst vurdert om jeg ville fortsette med ham.

Gjest fortviltFortvilt

nei, vet du hva! nå tråkker han på deg så det smeller. ikke finn deg i det.

du har da på ingen måte vært utro.

på hvilken måte i tilfelle? du kan da ikke noe for at den såkalte eksen sendte deg meldinger. du svarte ikke og fortalte kjæresten din hva som hadde skjedd, noe mer er det ikke i denne saken.

kjæresten din er ikke mye forståelsesfull dersom han mener dette er utroskap. hadde jeg vært deg, så hadde jeg seriøst vurdert om jeg ville fortsette med ham.

nei jeg kan ikke noe for det, men jeg kan for at jeg ikke sa ifra til han med engang jeg fikk de to meldingene. jeg vet det var dumt,men han kan alikevell ikke komme lang tid etter å beskylde meg for utroskap.

nei jeg kan ikke noe for det, men jeg kan for at jeg ikke sa ifra til han med engang jeg fikk de to meldingene. jeg vet det var dumt,men han kan alikevell ikke komme lang tid etter å beskylde meg for utroskap.

at du ikke sa det med en gang skal jo ikke ha noe å bety, så lenge du ikke svarte.

Høres ut som eksen min ;)

Skulle ønske det var noe jeg kunne si som ville gjøre til at du "hevet deg over dette" på en måte, og ikke kastet bort mer tid på det. Gutter som holder på sånn er ren sløsing av tid.

Gjest nesten oppgitt

vet ikke helt om jeg gir rett svar til deg nå, og har ikke lest de svarene du har mottat så langt, men samme det :)

Du har ikke vært utro, for å begynne med den saken.

Men at han holder det mot deg i ettertid, og bruker det som 'unnskylding' er bare tåpelig. Noe av det dummeste (etter min mening da) er hevn. Det vil bare gjøre vondt verre.

Nå vet ikke jeg ellers ståa i forholdet deres, men hvis jeg hadde vært sammen med han, så ville jeg kasta han på dør (for å være kvass).

Har vært borti en lignende situasjon selv, og da blei alt bare verre og verre til slutt.

Hevn kommer man ingen vei med uansett i forhold!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...