x-woman Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Heisann, hvordan går det med deg? KLarer du å holde ut ventingen ? Jeg må si at første uken gikk det greit, for da måtte jeg bare fokusere på meg selv og plagene jeg hadde da. Men nå er jeg over det værste, og da starter tankene og ikke minst bekymringene. Jeg snakket med sykehuset i dag og de sa at før i tiden testet de på dag 10. Men de har i seinere tid gått over til dag 14. Så på dag 12 kan man få ett full-godt svar. Hjelp, jeg har så lyst å teste med engang!!!!!! Vel, når skal du teste? Du må holde oss oppdatert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135887-til-nicknicky/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicknicky Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Heisann. Jeg er litt forvirret om når jeg skal teste, jeg skal ta blodprøve torsdag den 12, jeg tok ut eggene den 28 jan og satte dem inn igjen den 30 jan. Testet meg selv i dag morges med cb men negativt resultat. Har ikke fått mensen enda, men synes det lover dårlig. Alle symptomene har begynt å gå bort også. Tidligere har jeg ikke fått mensen før jeg er ferdig med progrestan behandlingen. Når de sier 14 dager er det slik at de regner 14 dager etter innsetingen? Det sa de på sykhuset her i Haugesund. Hvilken dag har du kommet på? Når skal du teste? Håper alt går bra med deg,kjekt å høre at du har blitt i bedre form. Har en bad feeling at det kommer til å gå dårlig med meg. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135887-til-nicknicky/#findComment-845011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-woman Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 nicknicky skrev (På 9.2.2004 den 16.01): Heisann. Jeg er litt forvirret om når jeg skal teste, jeg skal ta blodprøve torsdag den 12, jeg tok ut eggene den 28 jan og satte dem inn igjen den 30 jan. Testet meg selv i dag morges med cb men negativt resultat. Har ikke fått mensen enda, men synes det lover dårlig. Alle symptomene har begynt å gå bort også. Tidligere har jeg ikke fått mensen før jeg er ferdig med progrestan behandlingen. Når de sier 14 dager er det slik at de regner 14 dager etter innsetingen? Det sa de på sykhuset her i Haugesund. Hvilken dag har du kommet på? Når skal du teste? Håper alt går bra med deg,kjekt å høre at du har blitt i bedre form. Har en bad feeling at det kommer til å gå dårlig med meg. Klem DEt var kjedelig å høre at du føler det slik. Opp med hodet og ha godt mot. Så lenge ikke mensen har kommet er det håp. Det er 14 dgr etter innsetting fikk jeg beskjed på. På neste mandag den 16 skal jeg ta blodprøve. PÅ lørdag den 12 dagen tenkte jeg å ta en cb. Jeg er også veldig redd slik du er. Første uken var alt spennende. Nå er jeg bare redd og bekymret. Jeg trøster meg med at vi i alle fall er to om å ha det sånn , så det er sikkert normalt. At du har testet nå er vel i det tidligste laget. Så ta det med ro og vent til torsdag. Da skal du være sikker! Det er vel derfor sykehuset anbefaler å vente så lenge! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135887-til-nicknicky/#findComment-845106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicknicky Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 x-woman skrev (På 9.2.2004 den 17.28): DEt var kjedelig å høre at du føler det slik. Opp med hodet og ha godt mot. Så lenge ikke mensen har kommet er det håp. Det er 14 dgr etter innsetting fikk jeg beskjed på. På neste mandag den 16 skal jeg ta blodprøve. PÅ lørdag den 12 dagen tenkte jeg å ta en cb. Jeg er også veldig redd slik du er. Første uken var alt spennende. Nå er jeg bare redd og bekymret. Jeg trøster meg med at vi i alle fall er to om å ha det sånn , så det er sikkert normalt. At du har testet nå er vel i det tidligste laget. Så ta det med ro og vent til torsdag. Da skal du være sikker! Det er vel derfor sykehuset anbefaler å vente så lenge! *klem* Tusen takk, det er alltid kjekt å høre noen oppmuntrende ord. Håper at det lyser 2 streker for deg når du tester. Det er slik du sier, første uken er du kjempespent, og den andre uken er alt bare helt fælt, tenker det verst tenklige hele tiden. Og når symptomene forsvinner blir jeg helt gal!!! Klarer liksom ikke helt å tenke posetivt da. Men det er jo lettere da når vi er flere om det i samme båten. Snakkes 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135887-til-nicknicky/#findComment-845320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.