dreamstar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 lørdag for 9 dager siden blødde jeg litt samt at jeg fikk smerter, blødde litt utover hele søndagen og mandagen og, tirsd og onsd og torsd var det brundt utflod. har ikke blødd så mye at jeg har vært nødt å bruke bind. Har hatt smerter og litt rien en natt. Torsdag, og fredag har jeg har hatt ekstem bekkenløsning. litt bedre de siste dagene. magen er så oppsvulmet at jeg ikke får på meg buksene mine. har hatt to dråper blod som har komt ut lørdag og søndag. i dag mandag har jeg vært hos legen, testen viste at jeg ikke var gravid. første mens dag er 12.. januar. dvs 4 uker i dag. hva kan det være og kan jeg finne det ut på ultralyd nå om jeg er gravid eller har mistet, eller er det for tidlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135898-spontan-abort-eller-gravid-eller-er-det-noe-annet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.