Gå til innhold

småblødninger - men ikke noe mens..

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei!

For ca 2 1/2 uke siden glemte jeg å ta p-pillen i 1 1/2 dag. Da tok jeg to på en gang, deretter fortsatte jeg som vanlig. Men etter et par dager fikk jeg en slags blødning (en del utflod og litt blod) som varer ennå. Jeg skulle hatt mensen i går, men den har ikke kommet. Er dette normalt når jeg glemmer p-pillen? Hvor lenge vil en sånn blødning vare?

Blir veldig takknemlig for svar, da jeg har en tendens til å bekymre meg og tro jeg har fått en stygg sykdom med en gang det skjer noe med kroppen min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13595-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-men-ikke-noe-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...