Gå til innhold

Samboeren min ler til han griner av denne vitsen

Anbefalte innlegg

Gjest Pinlig nei
Skrevet

Ikke til å tro, men sant:

-Nå, hva var det du ville vise meg?

-Ja, hu sa så, brura.

Gjest Pinlig nei
Skrevet

Forsto ikke den jeg ???

Sukk... det er jo bare SÅ kjedelig når man må forklare vitser da. Les den igjen! Nå, hva var det du ville vise meg, ikke sant. Brura og greier... kom igjen da!

Gjest huff da, det tyder ikke bra
Skrevet

Oj, jeg håper han er minst 70 år, jeg vet ikke noen andre enn gamle grandonkler som har slik humor..

Skrevet

Sukk... det er jo bare SÅ kjedelig når man må forklare vitser da. Les den igjen! Nå, hva var det du ville vise meg, ikke sant. Brura og greier... kom igjen da!

dum vits, stakkars brudgom

Gjest Pinlig nei
Skrevet

Oj, jeg håper han er minst 70 år, jeg vet ikke noen andre enn gamle grandonkler som har slik humor..

Det er nok ikke så vel, dessverre.

Gjest Brurasjura
Skrevet

Var det så at brudgommen hadde lite å by på?

Skrevet

-Nå, hva var det du ville vise meg? -Åh, sa brura, og tok på seg klær'n og gikk.

Skrevet

Hehe...

Vi har hatt mange morsomme kvelder med 30 stk av kommentaren: "det sa brura og, ikkesant"

Jeg syns selvfølgelig det var hysterisk morsomt :D

Gjest lis@bet
Skrevet

Hmm.. småtragisk.. Men det kommer jo sikkert an på setting, om det er en festilg "forteller" og - ikke minst - hvor mange øl man har fått tylpa innpå på forhånd. *optimist*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...