Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at min eks mann gjekk ifrå meg fo snart 2 år sidan p.g.a at me ikkje klarde og få barn i lag. Me vart plassert i gruppa som uforklarlig barnløse. Me hadde 4 IVF der eg hadde 2 i DK og 2 på Haukeland. Dei 2 siste forsøka vart eg gravid men misstet det.

No har eg fått med ein ny type og vi har våre i lag i snart 1.5 år.No har han så vidt startet og snakke om at han vil ha eit lite barn, og eg veit ikkje heilt korleis eg skal gå fram når det gjelder dette med ringe til klinikker i og med at eg har prøvd før, men då med eks mannen min.

Vi har alder brukt prevansjon så eg veit at det ikkje går med naturmetoden med han.

Eg kom og til og tenke på det at då vi flyttet i lag for eit år siden så gløymde han og melde flytting, det har litt med at vi bur i nærheten av faren hans.

Er det nokon så kan fortelle meg korleis utsiktene for oss ligger an??????

Er det heilt umuligt for oss og prøve og få barn via IVF metoden nå????

Har liksom ikkje lyst til å gifte meg berre på grunn av at me skal få prøve IVF.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135994-treng-nokre-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk mannen diin i fra deg fordi dere ikke kunne få barn??? Verste jeg har hørt!

Ja da var grueleg sårande...Og alt starta då dei meinte på haukeland at det kunne sjå ut som at det var meg det var noko gale med, dei meinte eg kanskje eg hadde dårleg egg kvalitet...me var sammen i 5 og gifte i 3 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135994-treng-nokre-svar/#findComment-845973
Del på andre sider

Ja da var grueleg sårande...Og alt starta då dei meinte på haukeland at det kunne sjå ut som at det var meg det var noko gale med, dei meinte eg kanskje eg hadde dårleg egg kvalitet...me var sammen i 5 og gifte i 3 år.

Hei mille!

Privat får dere jo ta forsøk. Dersom det ikke er et alternativ, ville jeg ha tatt en telefon til Haukeland og spurt. Selv om eksen din var sein med å flytte, må dere vel kanskje kunne sannsynliggjøre at det er ei stund siden det ble slutt?

Som du sikkert vet, ble det innført egenbetaling fra nyttår 2002. Jeg mener å huske at "gamle" prøvere fikk en ny start i det nye regimet, så dersom dine forsøk ligger lengre tilbake i tid, kan det hende du kan få en trepack uansett. Iallfall verdt å sjekke!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135994-treng-nokre-svar/#findComment-845990
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...