Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er veldig variabelt.

Jeg kjenner gutter som synes alt over tre seksualpartnere er billig og horete, så er de den sorten som ikke bryr seg.

Jeg er selv jente, og setter bare pris på at gutten har erfaring, og vet hva han gjør i senga. Dessuten så synes jeg det er bra at en har "herjet" fra seg før en går inn i et seriøst forhold. Det er mulig jeg tar feil, men inntrykket mitt er at det er ikke mange som er sammen med den første de hadde sex med.

Jeg har selv hatt sex med veldig mange egentlig. Noe skulle jeg selvsagt hatt ugjort, men det har tross alt formet meg til den personen jeg er i dag. Jeg har aldri møtt noen som har sagt noe negativt om det antall sexpartnere jeg har hatt.

Kan også nevne at kjæresten jeg har i nå ikke bryr seg det døyt, og det gjør ikke jeg heller. Da jeg var yngre var jeg veldig opptatt av hvor mange, hvordan, hvor osv..kjæresten min hadde ligget med. Men det bryr jeg meg ikke om lenger. Gjort er gjort. Og utroskap har ingenting med at en har hatt mange i senga. Ikke for mitt vedkommende ihvertfall.

Hvis man skal gå etter den personen som har mest erfaring, altså ligget med flest mulig, så blir det litt drøyt. En person som finner seg en ny sexpartner hver helg, tror jeg først og fremst setter sine behov i sentrum, og ikke partneren sine.

Når du er inne på god sex, så må jo det beste være å finne en å kjenne/stole på, og ikke one night stands hver helg.

Også må man jo skille mellom kjærlighet og sex. En person som har en ny partner hver helg, er jo åpenbart ute etter sex og spenning og ingen ting annet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13601-antall-partnere/page/2/#findComment-66462
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man skal gå etter den personen som har mest erfaring, altså ligget med flest mulig, så blir det litt drøyt. En person som finner seg en ny sexpartner hver helg, tror jeg først og fremst setter sine behov i sentrum, og ikke partneren sine.

Når du er inne på god sex, så må jo det beste være å finne en å kjenne/stole på, og ikke one night stands hver helg.

Også må man jo skille mellom kjærlighet og sex. En person som har en ny partner hver helg, er jo åpenbart ute etter sex og spenning og ingen ting annet.

Når man er sammen med ei som har hatt et hundretalls partnere, og sier at man skal leve livet ut med den partneren, etter et måneds langt kjennskap, så vil jeg karakterisere personen som noe naiv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13601-antall-partnere/page/2/#findComment-66468
Del på andre sider

Sier du det ikke til kjæresten din heller?

"Sier du det ikke kjæresten din heller ?"

IHVERTFALL ikke til kjæresten ! Om noen kan begynne å terpe på fortiden eller grave frem en eller annen episode han mener det er grunn til å lage rabalder og mase om, så er det jo nettopp kjærester. Min nåværende har forresten aldri spurt, det interesserer ham ikke, og gudskjelov for det. Men andre i tidligere år har jo ymtet frempå.

Min bastante holdning til dette temaet er årsaket av "klok av skade". Har hatt et langvarig forhold til en fyr over mange år, vi var sammen flere ganger, og jøje meg hva han greide å finne på å bråke om.....!! Til å bli spik spenna gæer'n av. Så prinsippet mitt er greit: Si aldri noe om temaet til kjæresten din !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13601-antall-partnere/page/2/#findComment-66722
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...