Gå til innhold

Hvordan er det nå man suger en pikk...(trenger råd fra menn)

Anbefalte innlegg

Gjest saft suse

Jeg har vært altfor lenge sigel, og hsuker nå knapt hvordan jeg suger...

Jeg elsker det, og syns det er skikkelig opphissende, men gjør tydeligvis en del "feil" med min kjæreste.

Noen ganger jeg er litt for hardhendt og noen ganger glemmer jeg løfte den litt opp fra magen hans...jeg legger rett og slett hele hodet mitt på magen hans og ligger der og sutter ;-) Han sier det er bedre hvis jeg løfter den opp...og han liker ikke hvis jeg runker den samtidig.

Det er jommen ikke lett, dette. Det en eks likte, det liker ikke denne nåværende, og dessuten er jeg ute av trening. Men han syns jeg klarer ta den langt inn, da! Men er det så digg, da?

Kan noen gi meg en oppdatering på hvordan dette skal gjøres? Bør jeg trekke forhuden helt tilbake og bare sutte på penishode, eller bør jeg la munnen min være den som trekker forhuden tilbake..?

Huff, ønsker gjerne svar fra menn!

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er ingen mann, men det beste må jo være og spørre kjæresten din hva han liker??

Ingen liker det samme:)

Jeg vet hva min mann liker,men vi har vært sammen i mange år.

Ting tilpasser seg etter hvert.

Dere blir vant til hverandre og om en stund vet dere begge hva som gjør den andre vill:)

Øvelse gjør mester!!!

Heisan! Se opp på ham når du suger og ha lyset på, slik at han kan se deg. Sug ganske forsiktig på hodet, slikk langs siden og ikke glem pungen. Sug forsiktig og slikk pungen hans også. Han kan jo eventuelt barbere seg der hvis du synes det er bedre. Noen synes dette er ok, andre ikke, men hvis han kan få lov til å komme i munnen eller ansiktet ditt, så vil han garantert elske deg for det. Håper dette var nyttig innspill! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...