Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på hvor regelmessig jeg må ta p-pillen hver dag for at den skal være sikker (altså hvor mange timers mellomrom det KAN være mellom hver p-pille...)

Jeg jobber tidlig noen dager og har fri andre dager og står opp til forskjellige tider, og når jeg da tar p-pillen om morgenen, så blir det mye triksing med timer... (tre timer før jeg skulle tatt den der, og seks timer etter jeg skulle tatt den der..)

Er den likevel sikker?

Trenger et raskt svar...

hvordan kan jeg eventuelt få ordnet det slik jeg f.eks kan ta pillen om kvelden? Må jeg vente til en helt ny periode?

(bruker brett med 28 piller, og har brukt pillen i litt over et halvt år..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13608-p-pillen-synfase/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har brukt synfase i overkant av ett år nå... I begynnelsen (første måneden) hadde jeg "mensen" hele tiden... Utrolig frustrerende.. Det nyttet heller ikke å hoppe over de tablettfrie dagene og begynne rett på neste brett - jeg prøvde nemlig det. Men etter den første måneden stabiliserte det seg, og jeg har nå mensen bare når jeg skal ha den...

Kan ikke svare på om det vil virke på samme måte for deg...

en bivirkning av synfase er uregelmessige blødninger i starten, så det kan jo være dette....

Lykke til iallfall :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13608-p-pillen-synfase/#findComment-66307
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...