Gå til innhold

Manglende menstruasjon

Anbefalte innlegg

Polarstjernen

Hei!

Vet ikke om dette er riktig forum, men prøver meg allikevel...

Jeg har vært seksuelt aktiv i litt over 3 år, selv er jeg 24 år gammel. Jeg har aldri hatt helt regelmessig menstruasjon, men etter at jeg begynte med minipillen har den blitt enda mer uregelmessig. Oftest får jeg den oftere enn det som er "vanlig," mens det en sjelden gang kan gå lang tid mellom to. I fjor våres gikk jeg nesten 2 måneder uten menstruasjon. Nå er det 6-7 uker siden jeg hadde det sist, og jeg blir jo redd for å være gravid. Har tatt to Clear Blue tester, som har vært negative. Har heller ikke slurvet med pillen i denne perioden.

Kan lege skjekke dette på en annen måte? Eller skal man stole på testene når man ser at jeg har hatt uregelmessigheter tidligere. Vennene mine sier at legen ikke kan gjøre noe mer enn å ta en urinprøve, og at dette da vil være like sikkert som de testene jeg allerede har tatt.

Kan jeg få noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136116-manglende-menstruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg trodde også jeg var gravid en periode, for mensen dukket aldri opp, tok 4 ClearBlue som indikerte at jeg ikke var gravid. Gikk til lege og fant ut at jeg hadde PCO. Jeg anbefaler deg å dra til lege, bedre med en gang for mye enn en gang for lite!!

Lykke til!

M.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...