Gå til innhold

No glæd æ mæ til valentines dag! :O)

Anbefalte innlegg

Gjest Romantikerine

Er det bare jeg som blir helt vill av romantikk når denne dagen nærmer seg?

Føler meg som den fjortissen, men det er deilig. Det bruser i blodet og lørdagen kan ikke komme fort nok.

Jeg skal overraske min elskede med eksotisk drink, rose og kjærlighetsbrev/kort jeg lager selv, deilig middag med levende lys og vin. Så skal jeg gjøre rommet til et annent sted med masse puter og lys, han skal få massasje og masse kos.

Skal sette på "vår" musikk vi alltid hørte på da vi ble sammen da vi lå å koste og prata i flere timer om natta.

Han skal jobbe på formiddagen så han vet ikke dette. Vi trenger virkelig litt mer romantik i hverdagen, så jeg griper sjansen når den byr seg. Det er viktig å pleie kjærligheten, særlig for oss som ikke er nyforelsket. Det er jeg nå! Herlig!

Fortsetter under...

Vel, mulig St.valentin var en romantikker - men i dag handler det jo kun om kjøpepress og at handelstanden skal tjene mest mulig penger.

Hva er romantisk med en dag når du presses til å gjøre noe romantisk. Hun blir jo sutrete og skuffet om du ikke er romantisk. Er det ikke mye mer romantisk om en gjør noe en av de andre 355 dagene i året?

Jeg boikotter også handelstandens andre dager slik som for eksempel morsdag og farsdag.

Handler ikke romantikk om å gjøre noe romantisk heller enn å kjøpetvang?

Gjest Romantikerine

Vel, mulig St.valentin var en romantikker - men i dag handler det jo kun om kjøpepress og at handelstanden skal tjene mest mulig penger.

Hva er romantisk med en dag når du presses til å gjøre noe romantisk. Hun blir jo sutrete og skuffet om du ikke er romantisk. Er det ikke mye mer romantisk om en gjør noe en av de andre 355 dagene i året?

Jeg boikotter også handelstandens andre dager slik som for eksempel morsdag og farsdag.

Vi kjøper ikke noe da. Vi tar en romantisk kveld hjemme med god mat og vin. Føler ikke jeg må kjøpe dyr gave til han. Men en liten rose skal han få.

Vi kjøper ikke noe da. Vi tar en romantisk kveld hjemme med god mat og vin. Føler ikke jeg må kjøpe dyr gave til han. Men en liten rose skal han få.

Er det ikke mer romantisk om dere gjør det en vanlig dag istedet for denne dagen da dette forventes at dere?

Boikotter du bursdager også, siden de også "må" feires på en fastsatt dag og det forventes gaver?

Hva er galt med å ha en dag å glede seg til å kose seg litt ekstra på?

Man trenger faktisk ikke burke noe mer penger, bare kose seg litt ekstra..

Annonse

spar1365380641

Synes det var en kjempeide jeg! Mannen din blir sikkert utrolig overrasket. Det er jo noe med at hverdagene går over i hverandre, og at man sjelden får gjort noe ekstra. Da kan en sånn dag være et ekstra push. Dette er vel ikke en dårligere dag enn noen annen vil jeg tro...

Hadde det ikke vært mye koseligere om man tok julaften på en tilfeldig dag, da det ikke ble forventet av oss?

Siden julen har med kristendommen å gjøre, altså jesu fødsel, så er det litt vanskelig å flytte den,

Samme om vi skulle feiret 17 Mai, den 3 mars....

Boikotter du bursdager også, siden de også "må" feires på en fastsatt dag og det forventes gaver?

Hva er galt med å ha en dag å glede seg til å kose seg litt ekstra på?

Man trenger faktisk ikke burke noe mer penger, bare kose seg litt ekstra..

Nå blir det ikke reklamert på samme måte da...

Ingen reklamer eller bannere når jeg har burdag liksom...

Mistera har burdag, KOM OG KJØP!!!

Håper bare han kommer hjem etter jobb og ikke har andre planer jeg. Sånn at du ikke blir sittende der med middagen mens han er ute med gutta eller ser tippekampen eller slikt liksom...

Er jo det som er skummelt med å overraske noen, at de ikke vet noen ting, og legger andre planer...

Men det er gøy å være romantisk, og valentinesdag er jo en god unnskyldning til å være det, og iallfall et bra push til å komme igang.

Hadde det ikke vært mye koseligere om man tok julaften på en tilfeldig dag, da det ikke ble forventet av oss?

absolutt, min familie feirer jul i Januar istedet. Da handler man julegaver på salg og slipper alt stresset i forbindelse med julehandel.

Den religiøse delen av julen er jo død for lenge siden?

Annonse

Siden julen har med kristendommen å gjøre, altså jesu fødsel, så er det litt vanskelig å flytte den,

Samme om vi skulle feiret 17 Mai, den 3 mars....

Jesu fødsel my ass...

Har du lest om opprinnelsen til julaften eller? Vel, gjør det igjen. Sammensmelting med en hedensk folkefest nede i... hvor var det igjen? Tyskland eller Nederland tror jeg.

Det er NISSEN som feires i dag, ikke den mentakpasienten som ingen gjennomskuet for 2000 år siden.

...rister på hodet.... disse religiøse idiotene...

Gjest ingen valentin her i gården

Jeg møtte samboeren min for første gang på valentinsdagen i fjor, så det skulle kunne bli en flott valentinsdag-ettårsdag-feiring med masse romantikk. Men nå har han begynt å tvile sine følelser meg, mangler lidenskap, og hele forholdet henger i en tynn tråd.

Og da er det ikke så moro å se hjerter overalt, ting det står "Jeg elsker deg" på, og vite at han ser det rundt seg også, og får dårlig samvittighet for han vet at det er akkurat de tre ordene jeg trenger å høre fra ham, men som han ikke får til å si.

Og til og med på vår ettårsdag...

Han skal jobbe hele døgnet, har lyst til å sende ham en rose, eller en romantisk sms eller en bitteliten gest. Men er redd for at han ikke setter pris på det, og det forverrer situasjonen.

Jeg får finne meg en singel venninne og ta en øl med istedet.

Jesu fødsel my ass...

Har du lest om opprinnelsen til julaften eller? Vel, gjør det igjen. Sammensmelting med en hedensk folkefest nede i... hvor var det igjen? Tyskland eller Nederland tror jeg.

Det er NISSEN som feires i dag, ikke den mentakpasienten som ingen gjennomskuet for 2000 år siden.

...rister på hodet.... disse religiøse idiotene...

Du er helt på jordet...

Jol var en gammel hedensk høytid her hjemme også det før vi ble "kristnet".

Hvorfor ikke? Litt religion hadde nok bare gjort seg for holdningen din.

Jasså, du synes jeg trenger å få tilført en smule intoleranse, fordømmelse, blindhet og flokkdyrtendens....

Neitakk, religion er ikke noe for meg. Hehe....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...