Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning?

Anbefalte innlegg

hape1365380649

Jeg er 23+5 og var på kontroll denne uken hvor jeg hadde BT på 140/90, p+1 i urinen. Er i tillegg svært trykkøm i nedkant av høre costalbue, har viss noe hoven galleblære?Jeg er hoven i bena (får bare på meg ett par sko som vanligvis er store). Legen hadde ingenting å bemerke, alt bra. Ingen blodprøver, time om 4 uker igjen.

Jeg har aldri hatt så høyt BT tidligere. Ved forrige svangerskap (fødte våren 2002) var jeg oppe i 130/75 på det meste og hadde ikke ødemer før de siste par månedene. Ble litt engstelig nå etter lege.ktr. Hvordan i all verden kan han vite at det ikke er noe å bry seg med? Skal jeg bare vente 4 uker til? Kan ikke ting skje fort med tanke på f.eks svangerskapsforgiftning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136244-svangerskapsforgiftning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

BT var ikke alarmerende høyt. Og +1 på proteiner er heller ikke noe å bekymre seg for.

Hvis du får hodepine, synsforstyrrelser og du plutselig for store ødemer i fingre, føtter, legger og/eller ansikt - da tar du kontakt med legen med en gang.

I mellomtider skal du ikke bekymre deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...