Gå til innhold

Klitoris vibrator (igjen) å anbefalle?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Noen som har en de er fornøyd med? Som man enkelt kan komme til med under samleiet? Nå gir ejg snart opp orgasme ved samleiet her....

Vibben må være kraftig, ikke bruke opp batteriene for fort, og ikke koste alt for mye.. Og må være enkel å komme til med. Helst ikke stroppesele rundt hoftene - det er jævlig turn-off...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136249-klitoris-vibrator-igjen-%C3%A5-anbefalle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vårtegn

Stjernetegnsvibrator (jeg har den lilla) fra cupido eller kondomeriet (sjekk på nettet). Myk og rolig. Men ikke stress sånn med å få orgasme under samleie! Da tar det i alle fall lenger tid. (Tør du forresten kose med vibrator selv når kjæresten er der? Det gjør ikke jeg.. vibratoren er til stunder alene....)

Gjest Pricilla

Stjernetegnsvibrator (jeg har den lilla) fra cupido eller kondomeriet (sjekk på nettet). Myk og rolig. Men ikke stress sånn med å få orgasme under samleie! Da tar det i alle fall lenger tid. (Tør du forresten kose med vibrator selv når kjæresten er der? Det gjør ikke jeg.. vibratoren er til stunder alene....)

Jeg stresser ikke, men synes faen meg det er på tiden nå etter snart fem år med samma kar! ; ) Vi er trygge på hverandre, og gjort det meste.. Tar forskjellige stillinger og ja.. prøvd alt.

Men er lei av å ikke nå toppen med han.. VIL ha orgasme med han og..

Annonse

Gjest ikke signatur

Jeg stresser ikke, men synes faen meg det er på tiden nå etter snart fem år med samma kar! ; ) Vi er trygge på hverandre, og gjort det meste.. Tar forskjellige stillinger og ja.. prøvd alt.

Men er lei av å ikke nå toppen med han.. VIL ha orgasme med han og..

Men ofte tar det år.. og du er enda ung.

Annonse

Gjest Pricilla

Orgasme kan man få uten å stimuleres fysisk...

Lær deg å ...hvordan skal jeg forklare det... gli inn i situasjonen. Fokuser på din egen nytelse.

jadda.. gjør det! ; ) Har vært nære, men da gikk det for han... : ( Og han trakk seg ut, så ble avbrutt. Prøvde å fortsette men da var det for seint.. ble avsluttning med vib i stedet. Får orgamse i søvna av og til..

jadda.. gjør det! ; ) Har vært nære, men da gikk det for han... : ( Og han trakk seg ut, så ble avbrutt. Prøvde å fortsette men da var det for seint.. ble avsluttning med vib i stedet. Får orgamse i søvna av og til..

Åh, ja... Det har jeg ikke tenkt på. Menn blir vel får vel slapp penis når de for utløsning? Du får lære ham å fortsette med fingre eller dildo da.

ÅR?? har tatt snart fem år jo... jeg får lett orgasme alene...

Jeg har det akkurat likedan.. Vi har riktignok bare vært sammen i to år, men det er jo klart man vil ha orgasme sammen med kjæresten sin! Vi tok i bruk en vibrator, og etter andre forsøk sa det pang :) Den var forresten veldig dårlig, så jeg vil ikke anbefale den ;)

Gjest Pricilla

Åh, ja... Det har jeg ikke tenkt på. Menn blir vel får vel slapp penis når de for utløsning? Du får lære ham å fortsette med fingre eller dildo da.

Jada, gjort det.. men han blir jo litt slått ut han og da etter det har gått.. Og når det først blir avbrutt må vi begynnne hele greia på nytt.. Pes for begge.

Gjest Pricilla

Jeg har det akkurat likedan.. Vi har riktignok bare vært sammen i to år, men det er jo klart man vil ha orgasme sammen med kjæresten sin! Vi tok i bruk en vibrator, og etter andre forsøk sa det pang :) Den var forresten veldig dårlig, så jeg vil ikke anbefale den ;)

Hvem den? Hvordan type var det? Har tenkt til å kjøpe denne etterpå og teste den ut i morra... : )

https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?pid=1119

Tror den skal funke...

Jada, gjort det.. men han blir jo litt slått ut han og da etter det har gått.. Og når det først blir avbrutt må vi begynnne hele greia på nytt.. Pes for begge.

Hjelpes. Er det slik det fungerer?

Hva med at han sørger for at du får komme før ham?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...