Gjest fortviiiila Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Huffa meg. Jeg har vist rota meg opp i tull igjen. Jeg er ei jente p 35, er sammens med en type på 33. Vi ha vært forlova i snart 2 år. Problemet er at jeg er usikker i følelsene mine ovenfor ham. Jeg vet rett og slett ikke om jeg elsker han. Jeg føler det slik av og til, mens andre ganger føler jeg ingenting... er bare deppa og lei meg, føler noe mangler. Er det vanlig med slike opp og ned følelser? Vi krangler veldig mye, og snakker endel om og bryte. Men jeg er livredd for å bli alene. Jeg har ingen jobb, 2 barn jeg forsørger. Ps: vi er ikke samboere. Jeg er så forferdelig fortvila, vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler jeg trenger å komme meg vekk, han er av sånn "straffe" type, han stenger meg ute om han blir sint på meg. Og det gjør han mye. Jeg har slitt med depresjoner i flere år, men har kommet meg mye de siste månedene. Prøver å få meg jobb og bedre selvtilliten min. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å føle at jeg detter ned igjen, får tunge tanker og gråter mere... Kan noe hjelpe meg å finne ut hva som er galt med meg? Jeg er begynt å reagere på rare ting jeg ikke selv skjønner... som sjalusi og sånn... liker ikke meg selv når jeg blir så "rar"... Takk for hjelpa. klems 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136275-foooortviiila/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei. Hvordan fungerer ditt sosiale nettverk? Hvis det ikke er stort, godt og støttende - vil du da ta intiativ til å få kontakt med noen du tror du kan trives sammen med. Gjennom vennskap kan man få bedre selvtillit - og selvfølelse. Ikke ha for høye krav til deg selv. Du er god nok som du er. I deg selv. For å komme ovenpå, kan det ta tid. Se på det som å bestige Mount Everest. Du må begynne i det små. Begynne med små turer i nabolaget. Siden med en liten fjelltur, deretter større og flere fjellturer. Etterhvert blir formen god og du er klar for å bestige M. Everest - klar for å stå helt på egne ben. Eventuelt, kan du også samle det du har av styrke inni deg (for du har det, det er bare gjemt bort) og lage planer for hvordan livet ditt skal være og rett og slett sette igang med å realisere dem. Veien blir til mens du går. Søk støtte der du kan få det, og du vil oppdage at du også kan være til støtte for andre i situasjonene som kan dukke opp Du kan også sette grenser ift deg selv. Si at du skal behandles med respekt i forholdet. Du er et voksent menneske og skal heller ikke straffes. Si til deg selv hver dag at du ikke finner deg i dårlig behandlig, du er verdt mer enn det. Ha en bok hvor du skriver ned alt det gode og positive ved deg selv. Begynn å gå, begynn å kjempe - for at livet ditt skal komme mer i samsvar med hvordan du vil ha det. Lykke til! Tanker og tips fra... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136275-foooortviiila/#findComment-848879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gift 4 år Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ville bare si at da jeg møtte mannen min så visste jeg med en gang at det skulle være oss... Hadde hatt noen veldig korte forhold før. Er du i tvil så må du virkelig tenke deg godt om hva du vil. Mimre!!!! Tenk på hva du falt for osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136275-foooortviiila/#findComment-849098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal kjempe! Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei. Hvordan fungerer ditt sosiale nettverk? Hvis det ikke er stort, godt og støttende - vil du da ta intiativ til å få kontakt med noen du tror du kan trives sammen med. Gjennom vennskap kan man få bedre selvtillit - og selvfølelse. Ikke ha for høye krav til deg selv. Du er god nok som du er. I deg selv. For å komme ovenpå, kan det ta tid. Se på det som å bestige Mount Everest. Du må begynne i det små. Begynne med små turer i nabolaget. Siden med en liten fjelltur, deretter større og flere fjellturer. Etterhvert blir formen god og du er klar for å bestige M. Everest - klar for å stå helt på egne ben. Eventuelt, kan du også samle det du har av styrke inni deg (for du har det, det er bare gjemt bort) og lage planer for hvordan livet ditt skal være og rett og slett sette igang med å realisere dem. Veien blir til mens du går. Søk støtte der du kan få det, og du vil oppdage at du også kan være til støtte for andre i situasjonene som kan dukke opp Du kan også sette grenser ift deg selv. Si at du skal behandles med respekt i forholdet. Du er et voksent menneske og skal heller ikke straffes. Si til deg selv hver dag at du ikke finner deg i dårlig behandlig, du er verdt mer enn det. Ha en bok hvor du skriver ned alt det gode og positive ved deg selv. Begynn å gå, begynn å kjempe - for at livet ditt skal komme mer i samsvar med hvordan du vil ha det. Lykke til! Tanker og tips fra... Tusen Takk for svar. Jeg skal prøve å komme meg opp igjen, og sette mere grenser. Jeg har vel for lett og se ned på meg selv, og ha for store krav til livet mitt. Setter pris på at dere bryr dere. Har innsett at jeg kanskje ikke elsker ham slik jeg gjerne ville. Kanskje han rett og slett ikke er den rette? Jeg bør vel stole på at jeg kan klare meg selv, og at jeg er verdt noe, selv om jeg ikke oppfyller alle ønsker som blir satt til meg... klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136275-foooortviiila/#findComment-850157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.