Gå til innhold

Hårvekst og barbering.

Anbefalte innlegg

Gjest Dykkern

Man skal lure på så mangt, og dette lurer jeg litt på, og håper at dere jenter kan svare litt:)?

Det er vel en kjennsgjerning at vi menn, liker når damen er barbert mellom bena ( i alle fall de fleste tror jeg liker det). Hva mener dere damer om menn som barberer seg? Hva liker dere og hvorfor. Skal alt bort eller hva foretrekker dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136278-h%C3%A5rvekst-og-barbering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En mann er en mann,og skal ha hår.

Men det kommer jo litt an på da:-)

Min partner har temmelig kraftig vekst,så han pleier å fjerne litt.

Dette synes jeg er veldig greit,mye bedre slik.

Men som sagt, dere menn må ha bittelitt.Tror jeg hadde blitt dårlig om jeg kledde av ham og fant ham uten et hår.

menn bør være menn etter min mening:-)

Jeg synes godt menn kan ta bort håret som er rundt ballene, men at de sparer det som er overfor kjønnsorganet.

En x av meg skulle overraske meg en gang og hadde tatt av alt...og ved siden av den veeeeeldig slanke kroppen og hårløse brystet så ble han som en meeeeget ung gutt.

Hadde det ikke helt okey med lysta da, nei.

Av med noe for at bla. munnsex skal bli bedre, dessuten hører jeg mange menn sier det er bedre for dem selv også selv under samleie. Dessuten er det godt å ta på :)

Men behold for all del noe for menn skal være menn liksom.

:)

Gjest digger hårløst

En mann er en mann,og skal ha hår.

Men det kommer jo litt an på da:-)

Min partner har temmelig kraftig vekst,så han pleier å fjerne litt.

Dette synes jeg er veldig greit,mye bedre slik.

Men som sagt, dere menn må ha bittelitt.Tror jeg hadde blitt dårlig om jeg kledde av ham og fant ham uten et hår.

menn bør være menn etter min mening:-)

Jeg er en jente på 21 år og har erfart at hvis gutten barberer ballene og rundt penis så er det mye bedre for meg og suge.Vet ikke hvordan det er med andre jenter men dette er noe jeg mener. De skal ikke barbere alt men gjøre det "pent"...

Annonse

Gjest strandhai

Nå er jeg gutt da, gjerne ikke de du vil høre fra, men jeg liker mannfolka mer eller mindre glatte jeg. Ikke HELT hårløse da, men kan godt iallefall stusse håra. IKKE kjekt med en skog full av stank.

Og hvor er du fra dah? Kanskje vi har snakka sammen på gaysir??

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...