Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann og takk for supporten. Jeg har tatt en test til men den har jeg gjort noe feil med for der kommer det ikke opp en kontrollstrek.???

Nå skal du fått vite resultatet ditt og jeg venter spent. Krysser alle fingrene for deg.

....fikk endelig svar etter maaaaaange opptattsignal på Riksen. Jeg er GRAVID!! Det høres SÅ rart ut for meg å si det, kan ikke helt tro det!!Takk for støtte og en fin spalte.

Ta en test til du X-woman, tror du "er" jeg....

klem klem klem fra kjempe glad.....

....fikk endelig svar etter maaaaaange opptattsignal på Riksen. Jeg er GRAVID!! Det høres SÅ rart ut for meg å si det, kan ikke helt tro det!!Takk for støtte og en fin spalte.

Gratulerer så mye!!!! Så fortjent etter mange år venting!!!!!!

Tør jeg spørre om du tok noen form for alternativ behandling i forbindelse med forsøket??? Er usikker om jeg skal prøve det nå, eller vente til et event. 2. forsøk??? Hva var diagnosen deres?? du trenger ikke svare dersom du ikke vil!

Lykke til i svangerskapet!!!!

Nå fikk du meg til å begynne å grine!!!!!!!!!!!!!!

Vel, det er bare helt utolig fantastisk etter så mange år. Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er på deres vegne.

Jeg skal ta en test til seinere - må det - ellers får jeg ikke ro.

kos deg med mannen din og feir dette mirakelet skikkelig.

Annonse

Gratulerer så mye!!!! Så fortjent etter mange år venting!!!!!!

Tør jeg spørre om du tok noen form for alternativ behandling i forbindelse med forsøket??? Er usikker om jeg skal prøve det nå, eller vente til et event. 2. forsøk??? Hva var diagnosen deres?? du trenger ikke svare dersom du ikke vil!

Lykke til i svangerskapet!!!!

Tusen takk for fine ord...

Diagnosen vår er at jeg har litt endo. Det lille som var ble fjernet via laproskopi for tre år siden.Likevel ble jeg ikke gravid. Tror miljøet for befrukting kan bli dårlig selv med veldig lite endo. Befruktning "utenfor" meg ble perfekt for vår del. Har ikke tatt noen form for alternativ behandlig. Men for endometriosens skyld, har jeg unngått mye gjær og sukker i tiden før forsøket.Tips fra homeopat.

klem

Nå fikk du meg til å begynne å grine!!!!!!!!!!!!!!

Vel, det er bare helt utolig fantastisk etter så mange år. Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er på deres vegne.

Jeg skal ta en test til seinere - må det - ellers får jeg ikke ro.

kos deg med mannen din og feir dette mirakelet skikkelig.

Takk for fine ord....

Jeg er helt borte....:)

Skal krysse alt jeg har, tom egglederene for at du også får positiv test!!!

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...