Gå til innhold

mannens sekret..gravid av dette?

Anbefalte innlegg

Gjest sweet as chocolade

leste en plass at før mannen får utløsning, så smøres jo penis på samme måte som vår vagina smøres med sekret. det som er saken er at jeg leste at det inneholdt ca 8-9 % spermier, stemmer dette?

Typen min som og var litt i tvil spurte meg om man kunne bli gravid av dette (uten at han får utsløsning). jeg mener å ha lest at det er sjanse for at det finnes spor av spermier, men det er kanskje ikke slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136404-mannens-sekretgravid-av-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det du har lest stemmer. Mannens sekret (kan) inneholde en del sæd, så vil man unngå å bli gravid, må man bruke kondom under hele samleiet, eller bruke annen prevensjon. "Hoppe av i svingen" er en velkjent måte å bli gravid på. I tillegg til at "smørevæsken" inneholder sperm, kan de fleste menn "avgi" noe sæd før hovedutløsningen, og dette er det ikke sikkert de kjenner at kommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...