Gå til innhold

Til deg som "gjemmer" mobilen for partneren

Anbefalte innlegg

KUTT UT med det om du ikke har noe å skjule. Fatter du ikke at om du driver og skjuler noe så virker det som at du lyver og har noe hemmelig som ikke tåler dagens lys!!

Om du kutter ut å gjemme og lure vekk og slette sms som du har fått vil partneren din til slutt stole på deg og slappe av. Da vil ikke partneren være like interessert i å være nysgjerrig i sakene dine.

I et åpent forhold har en det trygt. Ærlighet er utrolig viktig.

Min samboer svek meg med flørte sms for over to år siden. FØRST NÅ har jeg fått mer ro inni meg siden han ikke driver og lusker og gjemmer meldingene sine lenger. Og jeg er heller ikke lenger så sugen på å lese hvem han får meldingene fra.

BLI VOKSNE!

(jeg mener også de som alltid mistror partneren sin også burde prøve å skjerpe seg. En skal ikke mistro kun for å mistro, det må være en grunn...)

Fortsetter under...

Gjest Ugga Bugga

Kutte ut å slette SMS jeg har fått?

Jeg sletter nesten alltid SMS etter at jeg har lest dem. Ikke fordi det er så jævlig hemmelig, men fordi det er begrenset hvor mange meldinger det er plass til, og det er begrenset hvor interessante de er etter at man har lest dem. Med mindre det står noe viktig der, som en adresse eller et klokkeslett eller noe man må huske.

Er ikke en mobiltelefon privat, da? Jeg gjemmer ikke bort telefonen min, men ville synes det var litt rart om typen begynte å snoke på telefonen min.

Annonse

Kizza1365380506

Tydeligvis en som ikke har opplevd dette grusomme, nedbrytende som kalles utroskap!

Sa du det, sa du det. Og det viser hva du vet. :o)

Beklager dersom dette var nytt for deg. Som du kanskje skjønner var det ikke det for meg og at jeg, som den erfarne kvinne jeg er, kanskje spøker litt vel dårlig med det.

Så igjen, beklager!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...