Gjest bebba Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg har lyst å finne ut om en jeg kjenner har giftet seg. Er det mulig å finne ut i folkeregistret? Kan jeg finne det noen steder på nettet dvs. andre steder enn i telefonkatalogen for der står det ikke? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Kan du ikke ringe og spørre? Nei jeg finner ikke adresse og telefonnummer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg tror ikke du får noen opplysninger på folkeregisteret. Tror det er hemmelig. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg tror ikke du får noen opplysninger på folkeregisteret. Tror det er hemmelig. Finnes det noe register et sted over hvor folk bor og hvem bor på samme adresse? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Finnes det noe register et sted over hvor folk bor og hvem bor på samme adresse? Kanskje hvis du søker på skattet for 2000, der sto det jo adresser også. Men ikke i 2001. Der fant jeg ut alle hemmeligheter om familien til en kompis (, hvem som var gift med hvem og hadde barn med hvem og hvor rike de var og de var steinrike..... Det hadde jeg ingen anelse om. 0 Siter
tiliti Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg tror ikke du får noen opplysninger på folkeregisteret. Tror det er hemmelig. Utrolig hva man ikke får der. Er iallefall sikker på at du kan sjekke alder og fødselsdato på hvem som helst som du har navn og etternavn til. 0 Siter
Gjest Håken Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Hvis du ikke står dem så nær at du kan spørre, så blir det vel litt for dumt å spionere på denne måte, eller hva? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Utrolig hva man ikke får der. Er iallefall sikker på at du kan sjekke alder og fødselsdato på hvem som helst som du har navn og etternavn til. Ja har man navn og fødselnr kan man ringe inn og da oppgir de jo adressen du bor på for å sende inn f.eks bostedsattest. HM, det har jeg ikke tenkt på. 0 Siter
tiliti Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Ja har man navn og fødselnr kan man ringe inn og da oppgir de jo adressen du bor på for å sende inn f.eks bostedsattest. HM, det har jeg ikke tenkt på. Jeg sjekket alderen til kjæresten til eksen min. Hun viste seg å være 13, han var 19. øæsh. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Jeg sjekket alderen til kjæresten til eksen min. Hun viste seg å være 13, han var 19. øæsh. Uff, det var voldsomt. Det er for stor forsjell i den alderen. 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Du kan sjekke telefonkatalogen på nett, og sjekke om det bor flere på samme adresse. De trenger ikke være gift, selvfølelig. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Å gifte seg er en offentlig handleing, så det er bare å spørre på Folkeregisteret. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Hvis du ikke står dem så nær at du kan spørre, så blir det vel litt for dumt å spionere på denne måte, eller hva? Jeg kan ikke spørre de jeg ikke får tak i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.