Gå til innhold

Folkeregistret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å finne ut om en jeg kjenner har giftet seg. Er det mulig å finne ut i folkeregistret? Kan jeg finne det noen steder på nettet dvs. andre steder enn i telefonkatalogen for der står det ikke?

Skrevet

Kan du ikke ringe og spørre?

Nei jeg finner ikke adresse og telefonnummer.

Skrevet

Jeg tror ikke du får noen opplysninger på folkeregisteret. Tror det er hemmelig.

Skrevet

Jeg tror ikke du får noen opplysninger på folkeregisteret. Tror det er hemmelig.

Finnes det noe register et sted over hvor folk bor og hvem bor på samme adresse?

Skrevet

Finnes det noe register et sted over hvor folk bor og hvem bor på samme adresse?

Kanskje hvis du søker på skattet for 2000, der sto det jo adresser også. Men ikke i 2001.

Der fant jeg ut alle hemmeligheter om familien til en kompis :o(, hvem som var gift med hvem og hadde barn med hvem og hvor rike de var og de var steinrike..... Det hadde jeg ingen anelse om.

Skrevet

Utrolig hva man ikke får der.

Er iallefall sikker på at du kan sjekke alder og fødselsdato på hvem som helst som du har navn og etternavn til.

Skrevet

Hvis du ikke står dem så nær at du kan spørre, så blir det vel litt for dumt å spionere på denne måte, eller hva?

Skrevet

Utrolig hva man ikke får der.

Er iallefall sikker på at du kan sjekke alder og fødselsdato på hvem som helst som du har navn og etternavn til.

Ja har man navn og fødselnr kan man ringe inn og da oppgir de jo adressen du bor på for å sende inn f.eks bostedsattest. HM, det har jeg ikke tenkt på.

Skrevet

Ja har man navn og fødselnr kan man ringe inn og da oppgir de jo adressen du bor på for å sende inn f.eks bostedsattest. HM, det har jeg ikke tenkt på.

Jeg sjekket alderen til kjæresten til eksen min. Hun viste seg å være 13, han var 19. øæsh.

Skrevet

Jeg sjekket alderen til kjæresten til eksen min. Hun viste seg å være 13, han var 19. øæsh.

Uff, det var voldsomt. Det er for stor forsjell i den alderen.

Gjest signe signatur
Skrevet

Du kan sjekke telefonkatalogen på nett, og sjekke om det bor flere på samme adresse. De trenger ikke være gift, selvfølelig.

Skrevet

Å gifte seg er en offentlig handleing, så det er bare å spørre på Folkeregisteret.

Skrevet

Hvis du ikke står dem så nær at du kan spørre, så blir det vel litt for dumt å spionere på denne måte, eller hva?

Jeg kan ikke spørre de jeg ikke får tak i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...