Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lei mens

Noen som har erfart om lukten endrer seg somen blir eldre?

Jeg synes det lukter verre og verre jeg! Synes også det sitter igjen et par dager etter at mensen er slutt. Jeg dusjer en eller to ganger hver dag, og bruker tampong, men bind om natten. DA lukter det helt forferdelig, kan ikke skjønne at ikke andre må kjenne det. Kjenner selv det lukter på badet feks etter at jeg har skiftet tampong iløpet av dagen.

Problemet er at jeg har en sykdom som gir meg tørre slimhinner, så jeg må kanskje snart begynne med bind på dagtid også. Da kan jeg vel ikke være blant folk.

Vet dere om hva en spiser har noe å si for lukt på mens? Det har jo noe å si for både urin og avføring, såd et hadde kanskje ikke vært så rart.

Jeg nærmer meg overgangsalderen nå, så heldigvis er vel hele mensstyret snart slutt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136517-lukt-p%C3%A5-mensblod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...