Gå til innhold

Til X-Woman

Anbefalte innlegg

Gjest nicknicky

Heisann, kjekt å høre at alt er bra med deg. Nyt tiden fremover nå, du går en herlig tid i møte. Men gi meg ett vink om hvordan det går videre og på ultralyd o.s.v.

Selv fikk jeg svar på blodprøven i går fredag den 13, og det er jo ingen god dag. Sa svaret fra legekontoret var at jeg ikke var gravid, hadde bare 2 i hcg. Men vi har 2 forsøk igjen i danmark og håper at de bruker dem med andakt istedet for slik legene gjorde i haugesund.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136550-til-x-woman/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei så trist det var da, jeg hadde så god tro på oss. Jeg har vært gjennom den nedturen to ganger minst og vet hvor forfrdelig skuffende det er. Jeg håper inderlig at dere klarer å komme gjennom det sammen og støtter og hjelper hverandre.( menn er jo ikke så flink å snakke om følelsene sine).

Uansett ,neste gang så skal det gå, for da er det nemlig riktig for deg /dere og kroppen din.

Håper at du kommer i gang så fort som du selv ønsker og er klar for det!

HÅper at jeg hører fra deg igjen neste gang ihvertfall.

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136550-til-x-woman/#findComment-852052
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...