Gå til innhold

Tapp som henger ned innenfor skjeden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje jeg er unormal, mitt urinrør ligger til venste for skjeden og ganske nært. Nesten helt umulig å se det også. Men ingen leger har sagt jeg er unormal.

Aldri helt funnet mitt jeg... Tror jeg har funnet det, men det er bare som en bitteliten sort prikk... mellom de indre kjønnsleppene, nærmere klitoris enn åpningen. Mener jeg å huske...

Annonse

Gjest Fittekjenneren

Det du beskriver er bare en av de indre kjønnsleppene. Mange kvinner har en tapp som henger ned, og dette er bare fordi de indre kjønsleppene er forskjellige.

Jeg har hørt flere kvinner fortelle at dette har blitt mer fremtredende etter fødsler. Jeg har imildtertid også hørt leger si det er umulig (man er født som man er) men dette tror jeg ikke på i og med at kona mi ble slik hun også etter at vi ble foreldre for annen gang.

Ikke farlig.

Aldri helt funnet mitt jeg... Tror jeg har funnet det, men det er bare som en bitteliten sort prikk... mellom de indre kjønnsleppene, nærmere klitoris enn åpningen. Mener jeg å huske...

Det er bare en liten prikk men den prikken kan visnok være mange steder hos forskjellige kvinner.

enten så har du utrolig dårlig humor, eller så har du problemer med å føle deg som mannen i forholdet :)

Humor har jeg i massevis og jeg er heller ikke mannen hennes i forholdet. En venn heter det - kanskje et ukjent ord for deg...

Gjest thetraveller

Det er helt sikkert ei revne fra fødselen som er grodd slik at en hudfille ble hengende ned og grodde "på egen hånd". Jeg har det samme selv, det gjør ikke vondt, men ser litt merkelig ut. Egentlig skulle vel denne vært med i et sting, men blitt værende utafor mens det andre grodde.

Det er helt sikkert ei revne fra fødselen som er grodd slik at en hudfille ble hengende ned og grodde "på egen hånd". Jeg har det samme selv, det gjør ikke vondt, men ser litt merkelig ut. Egentlig skulle vel denne vært med i et sting, men blitt værende utafor mens det andre grodde.

Akkurat! Jeg har vist missforstått litt, for det er ikke kun snakk om en, men flere (ca 5), som omkranser skjede åpningen (på innsiden). De er av ulik fasong og størrelse (som en drøvell). Hun har også en ved anusåpningen. De er ikke vonde.

Annonse

Gjest thetraveller

Akkurat! Jeg har vist missforstått litt, for det er ikke kun snakk om en, men flere (ca 5), som omkranser skjede åpningen (på innsiden). De er av ulik fasong og størrelse (som en drøvell). Hun har også en ved anusåpningen. De er ikke vonde.

Er sikkert samme opplegget likevel. Man blir ikke helt som før etter fødsler, for man får jo hard medfart der nede. Ikke alltid det gror og ser "perfekt" ut i ettertid :)

Gjest Tror ikke _det_ lenger

Tror ikke det har noe med fødsel å gjøre.

Jeg har også sånn en, og har hatt den lenge før noen fødsler.

Har forøvrig også lurt litt på hva det er. Før trodde jeg det var klitoris...

Gjest Snart utdannet gynokolog

En del kvinner blir endret i underlivet etter en fødsel. Dette som beskrives her er fullstendig ufarlig. Disse hudflengene (kan ligne på en drøvell - ulik fasong og lengde) kommer som et resultat av kanskje flere fødsler. Vær klar over at det er litt av en påkjenning som skjer nedentil ved en fødsel. En del kan også oppleve å kjenne små kuler (størrelsen som erter) i sjeden. Dette er også normalt etter fødsler. Hvis man lurer litt nærmere på dette, så bør man oppsøke gynokolog.

Gjest Hjemmesykepleieren

Den ved anusåpningen er nok hemoroider. Faktisk. Kjøp krem på apoteket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...