Gå til innhold

Gift mann flørter med meg

Anbefalte innlegg

Tenker ikke de på hva de gjør med den de flørter med da? Er de ikke redd for å leke med andre følelser? Eller tenker de bare på seg selv og sitt ego. Hvis kona hadde vært til stede ville hun neppe likt å se og høre det. Skjønner derfor ikke hvorfor de kan ha så stor respekt for partneren sin. Synes det er et svik for både partneren og den de flørter med jeg.

Jeg glemte en vesentlig setning...

Hvis du virkelig føler at han er noe for deg, og han føler det samme for deg (men gjør det det i ditt tilfelle??), så er vel det mest respektfulle å be ham om å ta et valg og ev. ordne opp _helt_ ift kona før dere går videre.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• Mistera

4

• damedame

4

• molli

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest forelsket i gift mann

Det er ikke det at man ikke kan flørte, men når man tar et skritt videre, og det hadde du vel kommet til å gjort om du hadde blitt mere kjent med ham...

Det er galt å gå inn i forhold der man vet der er andre parter... mener slik bør være avsluttet på forhånd

Helt enig med deg. Det er derfor jeg har trukket meg unna. Jeg har såpass respekt for andres ekteksap at jeg aldri kunne tenke meg å legge an på en gift mann.

Nå er jeg ikke tilhenger av flørting når man er i forhold - ei heller med noen som er i forhold.

En gang, noen ord, litt som spøk, ja. Det er vel ok, men noe som foregår over tid. Det mener jeg blir feil. Såfremt begge VET at det kun er for gøy. Men da har vel flørtinga et godt snev av humor over seg også.

Mannen du flørter med merker vel at du har følelser? Da burde han være ansvarlig nok til å kutte ut. Selv er jeg tilhenger av å kutte ut allerede før man er begynt hvis det er et menneske man tror man kan tiltrekkes av - dersom man har forpliktelser ift en kjæreste/ektemake.

...tenker...

Helt enig med deg. Synes egentlig ikke man skal flørte med andre når man er i et forhold. Det forteller vel mye om personen selv - at han er umoralsk og kanskje ute etter en elskerinne/være utro, eller han bare trenger bekreftelse på seg selv?

Jeg glemte en vesentlig setning...

Hvis du virkelig føler at han er noe for deg, og han føler det samme for deg (men gjør det det i ditt tilfelle??), så er vel det mest respektfulle å be ham om å ta et valg og ev. ordne opp _helt_ ift kona før dere går videre.

Tror ikke dette er aktuelt i dette tilfellet. Jeg har trukket meg unna og regner med at jeg aldri kommer til å se han igjen.

Helt enig med deg. Det er derfor jeg har trukket meg unna. Jeg har såpass respekt for andres ekteksap at jeg aldri kunne tenke meg å legge an på en gift mann.

Flott da står det faktisk respekt av deg og!

Og slikt DET respekterer jeg!

:)

Annonse

Jeg har allerede skygget banen for å beskytte meg selv. Regner med at jeg ville bli såret i alle tilfellet om jeg forsatte å bli utsatt for flørtingen hans. Jeg blir også mistenksom når gifte menn flørter med meg. Tenker at de kanskje er ute etter en elskerinne eller noe, men mange sier jo at det er greit å flørte selv om man er gift, men jeg mener det blir feil når det går over lengre tid da føler jeg at vedkommende skal forføre meg. Tar jeg feil?

I og med at du allerede er forelsket i ham, så må det bety at han har flørtet grundig med deg.

En vanlig flørt i hverdagen er ikke slike man får følelser for.Så det virker på meg som han egentlig gjør mer enn å flørte med deg.Han ligger seg etter deg.

Enkelte er desverre slik at før de går fra det forholdet de har gått lei,så må de først ha en ny.

Jeg har også opplevd det som du sier der og har bare ett råd å gi:

Sett foten ned for ham!!!!!!

Hvis dine følelser får fortsette å vokse,så vil du fort oppdage at ting kan komme ut av kontroll.

Og det vil da bli enda vanskeligere enn det du har nå.

Lykke til videre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...