coockie Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg er nå i gang med akupunktur behandling(3 til nå).Håper at dette kan hjelpe oss med vår uforklarlige barnløshet. Jeg har nå fått mens selv om det bare er 15 dgr siden forrige. Har akupunkturbeh satt i gang noe eller er det tilfeldig ? Har aldri før hatt mellomblødnig. Fint hvis noen har erfaringer om dette:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136625-mensen-allerede/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tosomlengter Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hei! Samme skjedde med meg etter Aku. behandlinger. Men var ikke mensen, bare en litt "blodvannaktig" liten blødning 3 og 4 dagen etter eggløsning. Tok tre sykluser før jeg var kvitt den, og nå spotter jeg brunt (unnskyld delikat forklaring) rundt samme tidspunktet... Prøvde spørre akup. hvorfor det var sånn, men fikk bare svevende svar om energibaner osv, desverre. Kanskje det er en EL blødning du har, noe jeg innbiller meg jeg har. Håper noen kan gi deg et bedre svar. Men virker ikke uvanlig dette fenomenet heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136625-mensen-allerede/#findComment-851526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hannemt Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hei! Samme skjedde med meg etter Aku. behandlinger. Men var ikke mensen, bare en litt "blodvannaktig" liten blødning 3 og 4 dagen etter eggløsning. Tok tre sykluser før jeg var kvitt den, og nå spotter jeg brunt (unnskyld delikat forklaring) rundt samme tidspunktet... Prøvde spørre akup. hvorfor det var sånn, men fikk bare svevende svar om energibaner osv, desverre. Kanskje det er en EL blødning du har, noe jeg innbiller meg jeg har. Håper noen kan gi deg et bedre svar. Men virker ikke uvanlig dette fenomenet heller. Jeg jobber selv som refleksolog (fotsoneterapi++), med spesialfelt innen barnløshet og hormonproblemer. At mensen blir noe ustabil den første tiden etter at man begynner med behandling har jeg opplevd som helt normalt i min praksis. Dette er fordi at når man jobber med barnløshet, så jobber man også med punkter som vedrører hormoner. Iallefall innen refleksologi og soneterapi er dette en normal reaksjon på behandlingen, og jeg vil tro det samme gjelder for akupunktur.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136625-mensen-allerede/#findComment-851721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tosomlengter Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg jobber selv som refleksolog (fotsoneterapi++), med spesialfelt innen barnløshet og hormonproblemer. At mensen blir noe ustabil den første tiden etter at man begynner med behandling har jeg opplevd som helt normalt i min praksis. Dette er fordi at når man jobber med barnløshet, så jobber man også med punkter som vedrører hormoner. Iallefall innen refleksologi og soneterapi er dette en normal reaksjon på behandlingen, og jeg vil tro det samme gjelder for akupunktur.. Hei! Ser du skriver at dette er normalt de første mnd etter alternativ beh.I mitt tilfelle var det altså akup., og sluttet med behandling i sept. da akupunktøren mente jeg kunne ansees "ferdigbehandlet". Hun sa og at blødningene skulle avta, men har jo ikke det...(Tatt celleprøve etc og alt er normalt der)Menstruasjonene har hos meg vært stabile, men har altså fått denne "mellomblødningen" som tydeligvis ikke vil gå bort. Har spottet ganske mye nå etter El. Begynner 3-4 dager etter EL og varer ca 3 dager nå med brunaktig spotting. Vil dette si at jeg har fått en "ubalanse" i kroppen eller er det ganske enkelt en EL blødning? Ble noe usikker nå, skal nemlig igang med IVF og har aldri hatt dette "klusset" før. Hadde vært kjempekjekt med svar fra en fagperson..Selv om det ikke er akupunktur du holder på med, så er det jo som du sier litt av det samme dere driver med. Kjempetakknemlig for svar! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136625-mensen-allerede/#findComment-851935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hannemt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei! Ser du skriver at dette er normalt de første mnd etter alternativ beh.I mitt tilfelle var det altså akup., og sluttet med behandling i sept. da akupunktøren mente jeg kunne ansees "ferdigbehandlet". Hun sa og at blødningene skulle avta, men har jo ikke det...(Tatt celleprøve etc og alt er normalt der)Menstruasjonene har hos meg vært stabile, men har altså fått denne "mellomblødningen" som tydeligvis ikke vil gå bort. Har spottet ganske mye nå etter El. Begynner 3-4 dager etter EL og varer ca 3 dager nå med brunaktig spotting. Vil dette si at jeg har fått en "ubalanse" i kroppen eller er det ganske enkelt en EL blødning? Ble noe usikker nå, skal nemlig igang med IVF og har aldri hatt dette "klusset" før. Hadde vært kjempekjekt med svar fra en fagperson..Selv om det ikke er akupunktur du holder på med, så er det jo som du sier litt av det samme dere driver med. Kjempetakknemlig for svar! ) Hei, Ikke godt å si hva som skjer hos deg. Men siden det ser ut som du er undersøkt med celleprøve og formodentlig UL og hormonprøver, og allt synes å være normalt, vil jeg anta at dette er en eggløsningsblødning. Du må gjerne ta kontakt med meg for ytterligere spørsmål. Vet ikke om jeg får lov til å legge ut web adressen min, men jeg prøver.. www.refleksologen.no mvh hannemt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136625-mensen-allerede/#findComment-852031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
coockie Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Hei! Samme skjedde med meg etter Aku. behandlinger. Men var ikke mensen, bare en litt "blodvannaktig" liten blødning 3 og 4 dagen etter eggløsning. Tok tre sykluser før jeg var kvitt den, og nå spotter jeg brunt (unnskyld delikat forklaring) rundt samme tidspunktet... Prøvde spørre akup. hvorfor det var sånn, men fikk bare svevende svar om energibaner osv, desverre. Kanskje det er en EL blødning du har, noe jeg innbiller meg jeg har. Håper noen kan gi deg et bedre svar. Men virker ikke uvanlig dette fenomenet heller. Takk for svar. Det var nok mens jeg har hatt for det kom like mye som vanlig med samme farge men med mindre smerter:) Kroppen min har i hvertfall reagert på behandlingen og det er jo bra. Lykke til videre "tosomlengter", du skal se det er vår tur snart:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136625-mensen-allerede/#findComment-858397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
coockie Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg jobber selv som refleksolog (fotsoneterapi++), med spesialfelt innen barnløshet og hormonproblemer. At mensen blir noe ustabil den første tiden etter at man begynner med behandling har jeg opplevd som helt normalt i min praksis. Dette er fordi at når man jobber med barnløshet, så jobber man også med punkter som vedrører hormoner. Iallefall innen refleksologi og soneterapi er dette en normal reaksjon på behandlingen, og jeg vil tro det samme gjelder for akupunktur.. Takk for svar:)Godt å høre at det er naturlig å reagere på behandlingen. Vi merket med en gang at vi fikk mer energi etter behandlingene. Håper virkelig dette kan hjelpe oss å få noen smårollinger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136625-mensen-allerede/#findComment-858403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tosomlengter Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei, Ikke godt å si hva som skjer hos deg. Men siden det ser ut som du er undersøkt med celleprøve og formodentlig UL og hormonprøver, og allt synes å være normalt, vil jeg anta at dette er en eggløsningsblødning. Du må gjerne ta kontakt med meg for ytterligere spørsmål. Vet ikke om jeg får lov til å legge ut web adressen min, men jeg prøver.. www.refleksologen.no mvh hannemt Hei! ) Takk så mye for at du tok deg tid til å svare! Hmm, ja jeg funderer i grunnen litt på dette...Ultralyd og celleprøver tatt, men kanskje tiden er moden for noen nye hormonprøver. Tok progesteron tester for over et år sidem Alt ok der. Men nå har jeg spottet meg gjennom mesteparten av syklus samtidig som jeg har hatt mensmurringer.. Er riktignok i gang med spray iforb. med IVF forsøk så ikke umulig at det denne gangen kan være den. Regner med den trigger østrogennivået litt i begynnelsen før nedreguleringen er skikkelig i gang.... Du, jeg har tittet litt på siden din, og du virker svært seriøs! Ikke umulig vi tar kontakt etterhvert! Klem fra meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136625-mensen-allerede/#findComment-858833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.