Gå til innhold

Vil suge han, uten noe til gjengjeld. Galt?

Anbefalte innlegg

Gjest dkdkkd.leld

Jeg er heldig, jeg innser jo det. Og dette er mest å regne som et luksusproblem... ;-) men:

Mannen min ønsker at jeg også skal ha det godt under sex. Og det har jeg også - oftest.

Men det hender at jeg "bare" vil suge han, uten at han koser med meg, eller at jeg koser med meg selv.

Da blir han urolig og lei seg, og avbryter gjerne sex'en.

Og da blir jo jeg også litt sint/ lei meg/ såret, for jeg ville jo bare gjøre det godt for han, uten å "få noe til gjengjeld"... For det er ikke alltid jeg har lyst - men synes det er greit og koselig å gjøre noe godt for han.

Hvordan skal vi løse dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136644-vil-suge-han-uten-noe-til-gjengjeld-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere skal snakke sammen. Og den samtalen skal ikke finne sted etter at du har avvist ham, men en gang dere begge er fullt påkledd og ikke noe seksuelt er på gang.

Da skal du fortelle ham hva det du skriver her.

Du kan jo foreslå at han kan tilfredsstille deg uten å få noe i gjengjeld hvis han vil det.

Hei.

Prater dere godt nok om dette?

Utfra deres reaksjoner når dette foregår, vil jeg absolutt anbefale at dere prater om det i en nøytral situasjon (dagtid, etter middagen f.eks, når det er tid for det, og begge er innstilt på en samtale om det)

Hei.

Prater dere godt nok om dette?

Utfra deres reaksjoner når dette foregår, vil jeg absolutt anbefale at dere prater om det i en nøytral situasjon (dagtid, etter middagen f.eks, når det er tid for det, og begge er innstilt på en samtale om det)

Hei!

Du er helt lik meg!

Jeg vil gjerne suge han og gjøre det godt for han. Og jeg trenger ingen ting tilbake, for jeg får en nytelse ved å vite at han nyter. Han også blir litt lei seg for dette, men jeg sier jeg VIL! Jeg får lov, men han nyter ikke like mye som når vi har skikkelig sex. Jeg tar ikke imot oral i det hele tatt, men gir.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...