Gå til innhold

kjempe vont i magen i uke 34....

Anbefalte innlegg

Hva kan det være når jeg får fryktlg vont nederst i maven på høyre side noen ganger. Jeg er gravid med førstemann i uke 34. Merker dette når jeg legger meg på ryggen. Ikke så veldig ofte, men spesielt hvis jeg fra førav lå på siden. Det er en stikkende smerte og den gjorde meg kvalm og uvel engang. Varer ikke mer en ei lita stund, men det gjør fryktelig vont.

Legen min sier at det kan være beibien som klemmer på noe nerver eller organer siden det begynner og bli trangt.

Takker for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13665-kjempe-vont-i-magen-i-uke-34/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tror att din doktor har rätt när han säger att det kan vara nerver eller organ som kommer i kläm, när barnet trycker där. Det höres ivarje fall ofarligt ut, men jag förstår om det känns ont och obehagligt. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...