Gå til innhold

Sexlysten har blitt et PROBLEM..

Anbefalte innlegg

Iskald1365380650

Det siste halvåret har alt dreid seg om sex for meg, det har rett og slett blitt sykelig.

Det er det siste jeg tenker på før jeg legger meg og det første jeg tenker på når jeg våkner.

I lunsjpausene på skolen drar jeg hjem til typen min for å ha sex med han. Mange ganger orker jeg ikke engang dra på skolen.. vil bare ligge å ha sex hele dagen. Jeg tenker på det HELE TIDEN. Det går utover alt annet. Og blir prioritert før alt annet. Jeg har glemt hvordan jeg skal snakke med typen min, fordi vi bare har sex hele tiden. (men er jo egentlig slik jeg vil ha d da..) De gangene han er borte, eller ikke har "tid", eller jeg er borte fra han, er jeg utro.. det er jo han jeg er glad i og vil ha, men jeg klarer meg bare ikke uten sex.. Får jeg det ikke 3-4 ganger om dagen blir jeg irritabel og rastløs.....:/ Jeg KLARER ikke si nei. Har aldri hatt det slik før, og hadde aldri trodd at jeg skulle være råtten nok til å være utro.. men det er jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136669-sexlysten-har-blitt-et-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Nymfoman?

Er det noe annet som "ligger i bakhodet" ditt som du prøver å la være å tenke på derfor bare tenker på sex i stedet?

Du sier du elsker kjæresten din, men hvordan kan du da gå rundt å knulle på andre? Håper for all del dere bruker kondom...

Kjøp deg en dildo da hvis du må ha sex hele tiden, eller oppsøk psykolog.. Høres ikke sunt ut det der!

Annonse

Nymfoman?

Er det noe annet som "ligger i bakhodet" ditt som du prøver å la være å tenke på derfor bare tenker på sex i stedet?

Du sier du elsker kjæresten din, men hvordan kan du da gå rundt å knulle på andre? Håper for all del dere bruker kondom...

Kjøp deg en dildo da hvis du må ha sex hele tiden, eller oppsøk psykolog.. Høres ikke sunt ut det der!

Tydelig at du har en overdreven sexlyst og er nok en nymf..

Spør fag personer hva de mener du skal gjøre.

For du er jo direkte SLEM mot typa di! Han fortjener ikke dette. Da er det heller bedre at du er singel og ligger med single gutter.

Ehhhh????? jeg har også en relativt stor sexlyst, men den slukner ganske kvikt om det ikke er med typen min.. Kanskje du burde få en slags form for hjelp?? det må da gå an å ta seg litt isammen!

jeg velger å tro at dette er et heller tullete inlegg, selv om jeg ikke skjønner hva poenget ditt er..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...