Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg den bekreftede telefonen om at jeg var gravid.Tok blodprøve på KK i morges og har vært så nervøs at jeg hold på å sprekke.

Tenk "jeg er gravid" :)

Det er så uvirkelig at jeg vet ikke hvor jeg skal snu og vende meg. Jordmoren sa at jeg hadde et HcG nivå på 329.

Er det bra , og kan det si noe om hvorvidt det er tvillinger?

Jeg vil bare få benytte anledningen å få takke alle for de fine og støttende innleggene dere har gitt meg i denne ventetiden. Dere klarte å roe meg ned i helgen.Jeg har prøvd å ikke bekymre meg og det har funket. Så tusen takk for alt!

Jeg håper at det vil forsette å gå bra og jeg håper at det vil bli mange flere som får oppleve det jeg har opplevd i dag. Jeg tenker masse på dere, men i dag skal jeg bare være glad for det som har skjedd.

Så endelig etter utallige pergotime kurer, et inseminasjons forsøk og 2 IVF-forsøk så har det skjedd. Lenge leve håpet og tolmodigheten!

STor klem fra meg til alle der ute

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136723-jepp-helt-rett-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

GRATULERER!!!!!

Jeg har fulgt med deg i spenning.

Selv har jeg nylig blitt mamma til en gutt etter 6 års prøving og 5 mislykkede IVF forsøk. Ble faktisk spontant gravid...

HCG'en din er bra, men det er vanskelig å si noe om evt. tvillinger.

Ta vare på deg selv...

Klem fra

GRATULERER X-WOMAN!!!

Tipper det ver godt å få et svar som bekreftet graviditeten. Kos deg fremover og prøv å ikke bekymre deg...Det går som regel bra! Jeg har gått på "Barnimagen" og funnet "uka" mi, som nå er 5. Der kan du lese om alt som skjer akkurat nå...

Håper vi sitter med knallstore mager i oktober begge to!

klem

GRATULERER X-WOMAN!!!

Tipper det ver godt å få et svar som bekreftet graviditeten. Kos deg fremover og prøv å ikke bekymre deg...Det går som regel bra! Jeg har gått på "Barnimagen" og funnet "uka" mi, som nå er 5. Der kan du lese om alt som skjer akkurat nå...

Håper vi sitter med knallstore mager i oktober begge to!

klem

Takk skal du. Ja det føles utrolig godt. jeg har også logget meg inn på barnimagen. Virkelig bra side det der. Men er vi i samme uke? Husker ikke nøyaktig hvilken dag du testet deg, men på kalenderen er jeg også akkurat inne i 5 uke...

Satser på store mager og lite kvalme. Uff den har begynt hos meg allerede. Jeg skal på UL den 8/3, du skulle vel den 14 eller noe sånt....

Håper at alt går bra for oss begge og at frøene holder seg der inne.

Takk skal du. Ja det føles utrolig godt. jeg har også logget meg inn på barnimagen. Virkelig bra side det der. Men er vi i samme uke? Husker ikke nøyaktig hvilken dag du testet deg, men på kalenderen er jeg også akkurat inne i 5 uke...

Satser på store mager og lite kvalme. Uff den har begynt hos meg allerede. Jeg skal på UL den 8/3, du skulle vel den 14 eller noe sånt....

Håper at alt går bra for oss begge og at frøene holder seg der inne.

...ja, vi er nok i samme uke. Jeg får også opp uke 5 når jeg legger inn termindatoen min. Lykke til videre...

Annonse

Hei x-woman!

Hurra - så deilig da! Tok du blodprøve 14 dager etter innsetting er over 300 veldig bra. Jeg tok også etter 14 dager og hadde 206 og det sa de var bra. Så lykke til!! Dette går nok veien skal du se!

Jeg er forresten også på KK!! Kanskje vi sees på føden eller på barselavd. om en 8-9 mnd tid?

klem fra

Gratulerer!!!

Så kjempeflott at denne kampen og all ventingen har gitt et så flott resultat.

Jeg har lest mange av innleggene dine så jeg føler at jeg har fulgt litt med og "blitt litt kjent med deg".

Ønsker deg alt godt fremover og håper at dette er med på å starte en knall blå bølge fremover for så mange andre.

Jeg har selv vært gjennom noen forsøk og er så heldig å ha to barn (ja tvillinger)

Lykke til videre!!!!

Hei

GRATULERER!!!!!

Jeg har fulgt med deg i spenning.

Selv har jeg nylig blitt mamma til en gutt etter 6 års prøving og 5 mislykkede IVF forsøk. Ble faktisk spontant gravid...

HCG'en din er bra, men det er vanskelig å si noe om evt. tvillinger.

Ta vare på deg selv...

Klem fra

Hei

Gratulerer til x-woman!! Superdupert, altså.

Jeg er også spontant gravid etter nesten 7 års prøving og 3 IVF-forsøk (det siste endte i SA).

DET GÅR AN!!!! Var på ul i dag (12+2) og så et bittelite menneske som fektet og sparket. Helt utrolig!

Gratulerer!!!

Så kjempeflott at denne kampen og all ventingen har gitt et så flott resultat.

Jeg har lest mange av innleggene dine så jeg føler at jeg har fulgt litt med og "blitt litt kjent med deg".

Ønsker deg alt godt fremover og håper at dette er med på å starte en knall blå bølge fremover for så mange andre.

Jeg har selv vært gjennom noen forsøk og er så heldig å ha to barn (ja tvillinger)

Lykke til videre!!!!

Takk alle sammen, jeg håper virkelig det blir en blå bølge fremover. Jeg synes året har begynt bra ihvertfall av de som vi vet om. Det skal bli artig å se på UL om 3 uker om det er 1 eller 2.

Jeg er veldig takknemlig for alle her på forumet. Det er en god støtte i en vanskelig tid. jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere enkelte ganger.

Hei

Gratulerer til x-woman!! Superdupert, altså.

Jeg er også spontant gravid etter nesten 7 års prøving og 3 IVF-forsøk (det siste endte i SA).

DET GÅR AN!!!! Var på ul i dag (12+2) og så et bittelite menneske som fektet og sparket. Helt utrolig!

Gratulerer så mye, det er jo helt fantastisk!

Kan jeg spørre hvor langt du var på vei under 3 forsøk da det gikk galt. Jeg er så livredd for at noe skal skje. Man kan jo ikke styre over det ,men det ergreit å vite når den værste faren er over.

Jeg synes det har vært mange gravide her på nyåret. Håper at denne bølgen forsetter!

Lykke til i svangerskapet. Vi snakkes vel på gravid forumet eller noe sånt..

Annonse

Gratulerer så mye med bekreftet graviditet ! :o)))) Hcg-nivået er høyt, men man ikke si noe om hvor mange det er ut fra det.

Er du kvalm allerede ? I så fall er det et godt tegn.Spis lite og ofte, så kommer du nok igjennom det også. Det blir koselig å følge med videre :o)

Stor klem

Gratulerer så mye med bekreftet graviditet ! :o)))) Hcg-nivået er høyt, men man ikke si noe om hvor mange det er ut fra det.

Er du kvalm allerede ? I så fall er det et godt tegn.Spis lite og ofte, så kommer du nok igjennom det også. Det blir koselig å følge med videre :o)

Stor klem

Takk og jeg må bare si at du hadde helt rett. Jeg ville klare det på 2 forsøket, sa du, og det ser jo slik ut. Takk for oppmuntringen.

Håper at det går bra med ditt svangerskap.

GRATULERER med graviditeten!! SÅÅÅÅ hærlig!!! Så spennende det skal bli å se på UL om det er 1 eller 2 inni der! Dette var skikkelig moro! Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet!

Jeg har vært borte fra forumet i nesten 2 uker nå, og har vært så spent på hvordan det har gått med dere som har vært omtrent likt i løypa som meg. Jeg hadde innsetting for 1,5 uker siden, men murringene i magen er allerede veldig merkbare - så det går vel kanskje ikke veien denne gangen heller?! Men vi får bra krysse fingrene og håpe litt til...

*Klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...