luske Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Hei, endlig fikk jeg svar på den 2. hcg prøven. Gikk og tok en hos fastlegen min for å bli litt mindre bekymret. Prøven ble tatt en uke etter første prøve. Den nye verdien var på 3800 - ååå jeg er lettet - hcg har mer enn doblet seg hver annen dag så dette ser lovende ut! Jeg ti hakk mer lettet nå - og så er det jo bare 1 uke og noen dager tik 1. UL - dette skal gå bra! Takk for alle lykkeønsker og oppmuntrende ord!! klem fra luske (5+6) 0 Siter
tillajo Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Så flott, luske ! )))) Da kan du puste lettere igjen. Så nå er det vel likefør kvalmen setter inn for fullt ;o) Du får ha lykke til videre ! Klem 0 Siter
RE1 Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Så flott, luske ! )))) Da kan du puste lettere igjen. Så nå er det vel likefør kvalmen setter inn for fullt ;o) Du får ha lykke til videre ! Klem Så deilig å høre. Kos deg med voksende mage fremover! "Isprinsen" min er 10 uker i dag og helt skjønn. Gled deg og lykke til. 0 Siter
Trollmor Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Gratulerer med glimrende HcG, Luske!!! Dette skal gå så bra, atte! :-) Men jeg hvordan det er, og det er så deilig med alle bekreftelsene på at alt er i orden! Lykke til videre i svangerskapet, luske! Følger deg her fra sidelinja, så det er fint med mange oppdateringer under veis :-) Klem fra 0 Siter
67 modell Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei Luske! Er så glad på dine vegne,lykke til på ferden.Den er så spennende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.