Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, endlig fikk jeg svar på den 2. hcg prøven. Gikk og tok en hos fastlegen min for å bli litt mindre bekymret. Prøven ble tatt en uke etter første prøve. Den nye verdien var på 3800 - ååå jeg er lettet - hcg har mer enn doblet seg hver annen dag så dette ser lovende ut! Jeg ti hakk mer lettet nå - og så er det jo bare 1 uke og noen dager tik 1. UL - dette skal gå bra!

Takk for alle lykkeønsker og oppmuntrende ord!!

klem fra luske (5+6)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136756-ny-hcg-pr%C3%B8vesvar-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott, luske ! :o)))) Da kan du puste lettere igjen. Så nå er det vel likefør kvalmen setter inn for fullt ;o)

Du får ha lykke til videre !

Klem

Så deilig å høre. Kos deg med voksende mage fremover! "Isprinsen" min er 10 uker i dag og helt skjønn. Gled deg og lykke til.

Gratulerer med glimrende HcG, Luske!!! Dette skal gå så bra, atte! :-)

Men jeg hvordan det er, og det er så deilig med alle bekreftelsene på at alt er i orden!

Lykke til videre i svangerskapet, luske! Følger deg her fra sidelinja, så det er fint med mange oppdateringer under veis :-)

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...