Gå til innhold

Penisen størrelsen strekker ik til:-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge du har ereksjon, så betyr ikke størrelsen noe. Det er ikke inne ved livmortappen kvinners vellyst sitter.

Din partners tilfredshet med seksuallivet, er avhengig av dine egenskaper

som elsker, ikke penisstørrelsen.

Hvorfor søker dei fleste damene etter stort utstyr da!

Jeg tror ikke det er størreslen på penisen din som er problemet. Jeg har hatt partnere med forskjellige størrelser, og det er definitivt ikke denne faktoren som betyr noe!

Er problemet at hun ikke får orgasme? Kanskje du ikke stimulerer klitorisen hennes nok? Hva med å prøve andre stillinger hvor du stimulerer klitorisen mer, f.eks. at hun ligger oppå deg med magen tett mot din mage.

Personlig har jeg aldri skjønt jenter som vil ha store peniser - jeg hadde en eks med ganske stor og dette var faktisk et problem fordi han kom altfor lang inn og det gjorde vondt. Det er i åpningen vi er mest følsomme!

Et tips kan være å onanere sammen og så ser du hvordan hun gjør det. Er det rytmen eller hvor hardt trykket er som er viktigst for henne?

Et annet tips kan være å tørke henne litt før du kommer inn i henne - iallefall hvis hun er veldig våt. Da får dere mer friksjon, og hun vil føle mer.

Lykke til!

Annonse

Får jeg spørre hvorfor du mener den ikke strekker til? Har partneren din sagt dette, eller er det bare noe du selv føler?

Hvis det er det siste, så har du sikkert ikke noe å bekymre deg for. Den skal være fryktelig liten for at kvinner flest skal synes den "ikke strekker til".

80 % av oss er 12-18 cm. Tror de aller fleste kvinner er fornøyd med noe innenfor der.

Det er nok ikke størrelsen som er problemet.Blir den stiv nok?

Visst problemet er at du føler at du ikke kommer lamgt nok inn i henne kan du jo prøve andre stillinger, feks å ta henne bakfra, det kan føre til stor tilfredstillelse, samtidig som du kan bruke fingrene samtidig. Men det er noe i ordtaket, øvelse gjør mester. Skaff deg boka Kama Sutra, der står der mye intresangt, pluss mange bilder.En knall bra bok.

Hvorfor søker dei fleste damene etter stort utstyr da!

Og hvor har du det fra? Sex-annonser/kontaktannonser på nettet? Tror du det er representativt? Og hvor mange av disse er "damer" tror du? Det er ganske mange syke personer der ute som synes det er veldig artig å provosere enkle mannfolk.. Som blir rasende over innlegg/annonser fra "damer" som vil ha stor p***. Kaller dem horer og det som verre er.. Å nei du.. Det er oss mannfolk som er mest opptatt av størrelsen på t***en.. Damer gir stor sett f... bare den virker..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...