Gjest hater insekter..... Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Æsj.....har funnet noen sånne rundt omkring i huset her.... Har vasket ned kjøkkenskap, dratt ut komfyr, kjøleskap ol., uten at jeg har funnet ut hvor de kommer fra.... Hvor i helvete gjemmer de så krapyla seg???...og hvordan blir man kvitt de??..Noe jeg kan fikse selv, eller må jeg kontakte sånn anticimexfirma..?? *hjelp* 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 De kommer oftest fra ris som er kjøpt hos tyrkeren eller fra melposer. Du må kaste alle ¨åpne poser og pakker fra frokostblanding til knekkebrød. Du får kjøpt insektdreper som du kjøper i butikken og husk og spray inne i alle kriker og kroker i skapene. 0 Siter
Juneau Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Dorthe skrev (På 17.2.2004 den 9.24): De kommer oftest fra ris som er kjøpt hos tyrkeren eller fra melposer. Du må kaste alle ¨åpne poser og pakker fra frokostblanding til knekkebrød. Du får kjøpt insektdreper som du kjøper i butikken og husk og spray inne i alle kriker og kroker i skapene. I tillegg til det Dorthe sa, så må du dra ut skuffene og inspisere/vaske dem under og bak og alle tenkelige steder. Også undersiden av f.eks hermetikkbokser, foldene på alle saus- og suppeposer må du kikke på. I mitt eget melbilleangep for mange år siden, endte jeg med å kaste det meste av tørrfor, inkludert hermetikk. Etter en omfattende rengjøringsjobb ble jeg så kvitt utyskene. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Du kan bli kvitt dem selv, du må gjøre som de andre sier her, vaske OVERALT, og kaste ALL mat... I tillegg kan du kjøpe en gift på Ultra, den er ikke giftig for mennesker eller dyr, bare billene. Den koster rundt 80 tror jeg, og er i en hvit sprayflaske med grønn skrift, husker ikke hva den heter.... Lykke til =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.