Gå til innhold

Han kommer ikke!!!

Anbefalte innlegg

Kommer til stadighet over tips for hvordan man unngår at mannen kommer for tidlig, men kjæresten min og jeg har helt motsatt problem. Han kommer ikke under vanlig samleie, kun når jeg suger ham.

Det var ikke slik i begynnelsen, men så etterhvert brukte han lenger og lenger tid. Jeg mistenker at det er min feil. Jeg får ikke orgasme av samleie og det gjør ofte vondt. Så jeg tror han er litt bekymret for at jeg ikke har det bra, og det kan vel virke inn på orgasmens hans.

Noen tips? Vi har veldig god munnsex, men det blir liksom ikke det samme.... Og det begynner å virke inn på forholdet vårt. Jeg prøver å si til ham at jeg nyter å ha sex selv om jeg ikke får orgasme, men det ser ikke ut til å hjelpe.

Hva skal jeg/vi gjøre?

Hilsen Fortvilet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått barn i mellomtiden? Kansksje fitta di har blitt for vid så han ikke blir stimulert på samme måte lenger. (kødder ikke)

Dette kan du trene opp med kulere og knipeøvelser.

Hvorfor gjør det vondt når dere knuller? Har dere soppinfekjson? Kanskje på tide å stikke på legekontoret og ta en skikkelig test av dere begge, bare sånn for sikkerhets skyld...

Du må slappe av under samleie. Hvis det gjør vondt, så er noe galt... snakk sammen, finn ut hva det er.

Lykke til...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-853293
Del på andre sider

Har du fått barn i mellomtiden? Kansksje fitta di har blitt for vid så han ikke blir stimulert på samme måte lenger. (kødder ikke)

Dette kan du trene opp med kulere og knipeøvelser.

Hvorfor gjør det vondt når dere knuller? Har dere soppinfekjson? Kanskje på tide å stikke på legekontoret og ta en skikkelig test av dere begge, bare sånn for sikkerhets skyld...

Du må slappe av under samleie. Hvis det gjør vondt, så er noe galt... snakk sammen, finn ut hva det er.

Lykke til...

Jeg har ikke fått barn.

Vi var begge jomfru da vi begynte å ha sex for 2 mnd siden.

Kanskje det bare er begynner-uflaks?

Jeg merker at jeg klør av og til etter samleie, kanskje det er sopp. Har kjøpt salve på apoteket, men det hjelper ikke. Kanskje det ligger hos ham?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-853319
Del på andre sider

Jeg har ikke fått barn.

Vi var begge jomfru da vi begynte å ha sex for 2 mnd siden.

Kanskje det bare er begynner-uflaks?

Jeg merker at jeg klør av og til etter samleie, kanskje det er sopp. Har kjøpt salve på apoteket, men det hjelper ikke. Kanskje det ligger hos ham?

TO måneder? Men da stiller jo saken seg helt annerledes. Det skulle du sagt med en gang. Det er du som skrev hovedinnlegget, ikke sant?

Den kløingen du kjenner er ganske garantert sopp. Du kan kjøpe canesteen, men dersom det ikke fungerer kan du gå til legen og få Difflucan. Greit å gjøre dette tidlig så dere ikke får kronisk sopp som noen sliter med i årevis. Difflucan er en pille som tar knekken på sopp. Du tar én, og det var det... (150 kr eller rundt omkring) Sopp kommer som regel fra jentene, og har med baketriefloraen i skjeden å gjøre.

Det er helt vanlig at guttene sliter med både potens, å komme og alt mulig rart i begynnelsen... det er rett og slett prestasjonsangst. Mange som tar opp det samme problemet som deg. Høres selvsagt litt underlig ut at han kommer når du suger, men ikke når dere har sex, men jeg har en teori... Når du suger, så gjør du all jobben, ikke sant? Da forventes det ikke noe av ham, og han klarer å komme. Når dere har sex, så forventes det masse av ham. At han er en god elsker osv, og dette kan til tider gjøre uerfarne gutter så spente at de rett og slett får problemer. Dette kommer garantert til å gå over i løpet av noen uker. Viktig at du ikke blir opprørt, gråter og sier "det er noe galt med meg, du tenner ikke på men ikke sant" og slike ting, for det gjør det bare verre. Ha tålmodighet, det er ikke bare bare å være mann skal jeg si deg... snakk sammen!

Dete r vanlig at samleie ikke er så godt i begynnelsen forresten... husker hvordan det var selv. Trangt som et helvete, trodde pikken skulle forgå.

Forresten... i og med at dere er såpass uerfarne og har litt problemer med kløøing allerede, noen tips: Dete r veldig vanlig å få urin veis infeksjon for damene pga hygiene. Eller altså mangelen på den. Begge to bør vaske seg før og etter sex. )Og tisse litt etterpå) Bare et tips som vil spare dere for ubehageligheter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-853331
Del på andre sider

TO måneder? Men da stiller jo saken seg helt annerledes. Det skulle du sagt med en gang. Det er du som skrev hovedinnlegget, ikke sant?

Den kløingen du kjenner er ganske garantert sopp. Du kan kjøpe canesteen, men dersom det ikke fungerer kan du gå til legen og få Difflucan. Greit å gjøre dette tidlig så dere ikke får kronisk sopp som noen sliter med i årevis. Difflucan er en pille som tar knekken på sopp. Du tar én, og det var det... (150 kr eller rundt omkring) Sopp kommer som regel fra jentene, og har med baketriefloraen i skjeden å gjøre.

Det er helt vanlig at guttene sliter med både potens, å komme og alt mulig rart i begynnelsen... det er rett og slett prestasjonsangst. Mange som tar opp det samme problemet som deg. Høres selvsagt litt underlig ut at han kommer når du suger, men ikke når dere har sex, men jeg har en teori... Når du suger, så gjør du all jobben, ikke sant? Da forventes det ikke noe av ham, og han klarer å komme. Når dere har sex, så forventes det masse av ham. At han er en god elsker osv, og dette kan til tider gjøre uerfarne gutter så spente at de rett og slett får problemer. Dette kommer garantert til å gå over i løpet av noen uker. Viktig at du ikke blir opprørt, gråter og sier "det er noe galt med meg, du tenner ikke på men ikke sant" og slike ting, for det gjør det bare verre. Ha tålmodighet, det er ikke bare bare å være mann skal jeg si deg... snakk sammen!

Dete r vanlig at samleie ikke er så godt i begynnelsen forresten... husker hvordan det var selv. Trangt som et helvete, trodde pikken skulle forgå.

Forresten... i og med at dere er såpass uerfarne og har litt problemer med kløøing allerede, noen tips: Dete r veldig vanlig å få urin veis infeksjon for damene pga hygiene. Eller altså mangelen på den. Begge to bør vaske seg før og etter sex. )Og tisse litt etterpå) Bare et tips som vil spare dere for ubehageligheter.

to ting:

- trenger ikke være sopp selv om det klør. jeg har ingen soppinfeksjon, men klør faktisk etter samleie. uvisst om det er sæden, eller kun all friksjonen under samleiet.

- jeg har alltid lurt på hvordan det føles for en gutt å være inni ei jente. er det mulig å forklare? går ut i fra at pikken din ikke er døden nær under sex den dag i dag. eller? spør vanskelig, vet det, men jeg lurer nå jeg da c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-853667
Del på andre sider

Annonse

to ting:

- trenger ikke være sopp selv om det klør. jeg har ingen soppinfeksjon, men klør faktisk etter samleie. uvisst om det er sæden, eller kun all friksjonen under samleiet.

- jeg har alltid lurt på hvordan det føles for en gutt å være inni ei jente. er det mulig å forklare? går ut i fra at pikken din ikke er døden nær under sex den dag i dag. eller? spør vanskelig, vet det, men jeg lurer nå jeg da c",)

Den dag i dag nyter jeg sexen ja, he he...

Hvordan det føles... Vel, det føles som om pikken blir omsluttet av varme og tranghet. Hardt, og samtidig mykt. Jeg skullle gjerne ha illustrert det med noe, men tviler på om jeg kan komme opp med noe godt eksempel. Det føles helt annerledes enn å bruke hånda fordi varmen er rundt pikken på alle kanter.

Veldig godt!

Og hvordan er det for en dame?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-853933
Del på andre sider

Den dag i dag nyter jeg sexen ja, he he...

Hvordan det føles... Vel, det føles som om pikken blir omsluttet av varme og tranghet. Hardt, og samtidig mykt. Jeg skullle gjerne ha illustrert det med noe, men tviler på om jeg kan komme opp med noe godt eksempel. Det føles helt annerledes enn å bruke hånda fordi varmen er rundt pikken på alle kanter.

Veldig godt!

Og hvordan er det for en dame?

ja, nå spør du like vanskelig som meg c",)

hm, tenke, tenke...

med en gang han presser seg inn føles det som om det blir for trangt, at det ikke er plass, litt vondt, men også kjempegodt. men så åpner kroppen seg på en måte, og slipper han inn. er det altfor vått så blir jeg snytt for denne følelsen, for da smetter han jo rett inn. altså friksjon må til.

og når han inni meg og støter, så kjennes det ut som banking midt i nedre del av magen. kjenner at jeg omslutter ham helt og at han virkelig er helt inni meg, inni kroppen min. det er han jo selvfølgelig også, men det blir som om han er en del av meg. og så blir det kjempevarmt og jeg kjenner pulsen slå i underlivet, hans også til tider. en blanding av varme og en vanvittig god "svie- må tisse" følelse. helt umulig å sette ordentlige ord på. men godt er det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-854197
Del på andre sider

Gjest jente som synes det er godt

ja, nå spør du like vanskelig som meg c",)

hm, tenke, tenke...

med en gang han presser seg inn føles det som om det blir for trangt, at det ikke er plass, litt vondt, men også kjempegodt. men så åpner kroppen seg på en måte, og slipper han inn. er det altfor vått så blir jeg snytt for denne følelsen, for da smetter han jo rett inn. altså friksjon må til.

og når han inni meg og støter, så kjennes det ut som banking midt i nedre del av magen. kjenner at jeg omslutter ham helt og at han virkelig er helt inni meg, inni kroppen min. det er han jo selvfølgelig også, men det blir som om han er en del av meg. og så blir det kjempevarmt og jeg kjenner pulsen slå i underlivet, hans også til tider. en blanding av varme og en vanvittig god "svie- må tisse" følelse. helt umulig å sette ordentlige ord på. men godt er det.

Synes ikke du beskrev det særlig godt. Slik du skrev det hørtes det ikke noe deilig ut i det hele tatt. Det skal jo ikke gjøre vondt, ikke svi heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-854287
Del på andre sider

Synes ikke du beskrev det særlig godt. Slik du skrev det hørtes det ikke noe deilig ut i det hele tatt. Det skal jo ikke gjøre vondt, ikke svi heller.

prøv bedre selv da. det var ikke noe lett å fremstille med ord. og at jeg synes det er litt godtvondt i starten er min egen følelse, hvordan andre opplever det vet ikke jeg noe om. og som jeg også sa, så _vil_ jeg gjerne at det er litt friksjon når han kommer inn første gang.

du er da ikke alene om å synes at sex er godt, velg et bedre nick. for dette er _mine_ erfaringer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-854704
Del på andre sider

prøv bedre selv da. det var ikke noe lett å fremstille med ord. og at jeg synes det er litt godtvondt i starten er min egen følelse, hvordan andre opplever det vet ikke jeg noe om. og som jeg også sa, så _vil_ jeg gjerne at det er litt friksjon når han kommer inn første gang.

du er da ikke alene om å synes at sex er godt, velg et bedre nick. for dette er _mine_ erfaringer.

Hvis du gjør noen knipeøvelser vil du kjenne ham bedre også om du er våt, noe man jo blir når man er kåt. Da trenger dere ikke begynne før du er våt for å kjenne noe.

Det blir også bedre for ham om du trener musklene så dere kjenner hverandre litt bedre. Det er vanlig å kjenne ham veldig godt også om du er våt nemlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-854862
Del på andre sider

Det er tenkelig at dette bare er "startvansker", og at han bl.a. er redd for at du ikke synes det er godt. (Det er normalt å føle litt svie ved ca. de 30 første samleiene.)

Ellers kan jeg anbefale dere å prøve hundestillingen (bakfra). I denne stillingen klarer ikke mannen å "holde seg" særlig lenge, så den er nok velegnet for de som sliter med å komme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-854892
Del på andre sider

Hvis du gjør noen knipeøvelser vil du kjenne ham bedre også om du er våt, noe man jo blir når man er kåt. Da trenger dere ikke begynne før du er våt for å kjenne noe.

Det blir også bedre for ham om du trener musklene så dere kjenner hverandre litt bedre. Det er vanlig å kjenne ham veldig godt også om du er våt nemlig.

Jeg er ikke så dum som du tydeligvis har fått inntrykk av.

Takker for råd, til tross for at jeg ikke er tilhenger av belæring. Nok en gang, jeg _liker_ friksjonen, og det er etter min oppfatning ganske logisk at nettopp denne friksjonen øker sensibiliteten. Og dess våtere, dess mindre friksjon. Dette betyr likevel ikke at jeg ikke har glede av samleiet selv etter at jeg er blitt skikkelig våt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-855461
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så dum som du tydeligvis har fått inntrykk av.

Takker for råd, til tross for at jeg ikke er tilhenger av belæring. Nok en gang, jeg _liker_ friksjonen, og det er etter min oppfatning ganske logisk at nettopp denne friksjonen øker sensibiliteten. Og dess våtere, dess mindre friksjon. Dette betyr likevel ikke at jeg ikke har glede av samleiet selv etter at jeg er blitt skikkelig våt.

Du forstår jo ikke at denne "friksjon" følelsen, altså at det virker trangt når han skal inn, får du om du er våt hvis du bare trener musklene litt så du blir trangere. Da får du denne følelsen hele tiden nesten om du jobber med musklene underveis, og det skal man jo..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-855466
Del på andre sider

Du forstår jo ikke at denne "friksjon" følelsen, altså at det virker trangt når han skal inn, får du om du er våt hvis du bare trener musklene litt så du blir trangere. Da får du denne følelsen hele tiden nesten om du jobber med musklene underveis, og det skal man jo..

Nok en gang, jeg er ikke så dum og uerfaren som du later til å tro.

Setter da ikke i gang tørr som et sandpapir. Må bare få lov til å arrestere deg på punktet om friksjon. Med litt innsikt i fysikkens verden, så er jeg av den oppfatning av at at det blir mindre friksjon dersom overflatene er jevnet ut med glidemiddel av en eller annen sort. Og at skjeden omslutter pikken med strammere og med god kontroll over bekkenbunnsmuskulaturen, det skjønner jeg også, har tross alt en utdannelse som tilsier såpass.

Kan jeg ikke bare få lov til å synes det er bedre å starte samleiet før jeg er skikkelig ordentlig fullstendig våt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-855518
Del på andre sider

Sørg for et langt og godt forspill før dere har samleie. Det vil gjøre det lettere for både han og deg å komme.

Ert ham lenge....

Til slutt er han så opphisset at kanskje ikke vil ta lange tiden før det går for ham, men det er jo ikke sikkert at det funker, men det gjorde det med min forrige kjæreste..;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136867-han-kommer-ikke/#findComment-855969
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...