Gå til innhold

endelig kjæreste; nå vil de ha meg!!!

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Jeg har vært single i mange år, og vært frustrert over at menn trekker seg unna når forholdet begynner å bli mer seriøst.

Nå har jeg funnet meg en flott kjæreste, og er på vei til å bli lykkelig i parforholdet.

Men nå kommer de krypende - ekser, elskere og flørter fra gamle dager. Nå lurer de plutselig på hvordan jeg har det, og hvordan det kan ha seg at det ikke ble noe mer mellom oss.....!!!?

Hvorfor er man plutselig så mye mer attraktiv når man har fått seg kjæreste? Er dette et typisk manne-problem eller gjør jenter det samme?

Fortsetter under...

fuji1365380447

Det kan være fordi du utstråler mer selvtillit når du har kjæreste?

Jeg tror nok at jeg utstråler mer selvtillit -men dette er menn jeg ikke har noe kontakt med siden jeg fikk meg kjæreste.

Så det virker nesten som det er en telepatisk kontakt som forteller dem at nå er jeg ikke tilgjengelig.... Det er jo mulig at de har hørt via noen andre at jeg har fått meg kjæreste, men det er jo irriterende at de først vil ha meg når jeg er opptatt!

fuji1365380447

Jenter gjør akkurat det samme. Opplevde det litt motsatt i fjor sommer da jeg ble single og tenkte jeg hadde mange å flørte med siden de hadde prøvd seg mens jeg var opptatt. Men de skal jeg hilse å si de ble borte! :o

Så det beste hadde altså vært å ha en "skybert-kjæreste" for å tiltrekke seg de riktige kandidatene..?

;-)

Helt typisk! Vi vil ikke ha det som er lett å få. Har du type er du plutselig litt mindre tilgjengelig og dermed mye mer interessant.

Andre aspekt inne i bildet er nok at det er lettere å være sammen med ei jente som har type enn ei som er singel. En slipper en hel del menneskelige sperrer og forsvarsmekanismer. Da er man mer avslappet og trives bedre - da er det også lettere å sjekke.

Tviler på at andre sier seg enig med det jeg skriver, men jeg tror det er slik. De jentene jeg kan få vil jeg ikke ha og de jeg ikke kan få er de jeg vil jobbe for å få.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...